Завдання для учнів 5-11 класів на час карантину (на період 05.05- 07.05.)
Уроки проводяться онлайн за розкладом. Детальна інформація й пояснення під час проведення уроків.
Українська мова
Клас | Завдання |
---|---|
5-А | Повторити головні й другорядні члени речення. Вправа 495 (письмово), 496 (усно). |
5-Б | п. 53, впр. 475, впр. 480 письмово. |
6-А,В | П. 55, впр 504(письмово), впр. 516(письмово) |
6-Б | Опрацювати параграфи 58, 59, 60; виконати вправи 544, 549. |
7 | Опрацювати параграф 36; виконати вправу 424. |
8 | Стор. 220 (опрацювати), вправа 449 (письмово), індивідуальні завдання. |
9 | П. 32, впр. 444 (письмово) |
10-А | § 28 (розглянути), вправа 335 (письмово), тестові завдання. |
10-Б | Виконати вправу 348. |
11-А | Вправа 307 (письмово), тестові завдання. |
11-Б | Опрацювати параграф 38; виконати вправи 349, 350. |
Українська література
Клас | Завдання |
---|---|
5-А | Стор. 223 – 235 (читати, усно відповісти на запитання). |
5-Б | Прочитати с.215 - 221, скласти план до оповідання, с. 221-222 - відповідати на питання, №1-3 (письмово), 4-10 (усно) |
6-А, В | Прочитати с.232- 237, відповідати на питання с.237. (1-3) письмово, (4-12) усно |
6-Б | Опрацювати сторінки 242-244. |
7 | Опрацювати сторінки 261-265; вивчити напам'ять вірш А. Малишка "Пісня про рушник". |
8 | Валентин Чемерис. Основні відомості про письменника. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» – гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання (відповіді на запропоновані запитання). |
9 | с. 304-307, прочитати повість “Інститутка”. |
10-А | Опрацювати запропонований матеріал з теорії літератури. |
10-Б | Підготуватися до контрольної роботи за творчістю М. Вороного й Олександра Олеся. |
11-А | Постмодернізм як літературне явище (тестові завдання). |
11-Б | Опрацювати сторінки 241-247. |
Російська мова
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б | упр.114 и 116 (задание на Viber) |
6-А, 6-Б | стр172_175 упр. 393 письменно и 394 устно |
6-В | п.40-41, упр.375, 380, 385 подготовиться к контрольной работе: повторить материал по теме «Имя числительное» пп.32-37 |
7-А, 7-Б | п.49-57 – повторить, упр.4, 6 с.194-195 |
8-А | подготовиться к контрольной работе: повторить материал пп.27-31 |
8-Б | §41,42,упр 248 |
9-А, 9-Б | Упр. 47-48 (задание на Viber) |
10 | §53,54,жанры официально-делового стиля |
11-А, 11-Б Зарубежная литература | Задание на 06.05.2021 Написать эссе на одну из тем:
|
11-А, 11-Б Русский язык и литература | завдання |
Література
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б | с. 320-327 - прочитать, задания 1-7 на с. 327 - устно, 8 - по желанию |
6-А, 6-Б | стр 218 отвечать на вопросы |
6-В | подготовиться к контрольной работе по теме «Мир приключений» (Н.Гоголь «Ночь перед Рождеством», Ч.Диккенс «Рождественская песнь в прозе», А.Куприн «Чудесный доктор», Д.Дефо «Робинзон Крузо») |
7-А, 7-Б | подготовить сообщение о научно-фантастической литературеподготовиться к контрольной работе: повторить материал по теме «Рассказ и новелла» (А.Чехов, О.Генри, А.Конан Дойл, Дж.Олдридж) |
8-А | прочитать повесть А. де Сент-Экзюпери «Маленький принц»подготовиться к контрольной работе: повторить материал по теме «Разнообразие жанров в русской литературе ХІХ века» (И.Тургенев «Ася», «Первая любовь», М.Салтыков-Щедрин «Премудрый пескарь», «Медведь на воеводстве», Л.Толстой «После бала») |
8-Б | стр278 письменно отвечать на вопросы |
9-А, 9-Б | прочитать повесть П.Коэльо "Алхимик" |
10 | Стр153-160 конспект.наизусть стихотворение "Альбатрос" |
Англійська мова
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б (Кравченко В.А.) | Pupil ' s Book ex 5, 6, p. 188 write Work Book ex 2, p. 100; ex. 3, 4, p. 101 |
5-А, 5-Б (Кострикіна С.В.) | TB p.184 #1, p.185 learn the rule, p.186,#5, p.187#2, p.188#5,6,p.198#8 WBp99,100 |
6-А, 6-В (Яковенко С.П.) | TB ex. 4 pages 165-166(learn one dialogue), ex. 5 page 166, ex.1 page 167 learn the words; WB Lessons 3,4 pages 91-94. |
6-А (Філосопова Г.О.) | Wb Lesson 3,4 p.91-94. Tb Ex.3p.169, Ex3p.172(read and translate). |
6-Б (Кравченко В.А.) | Pupil ' s Book ex 3, 5 read and translate Work Book ex. 1, p. 94 |
6-Б (Кострикіна С.В.) | Pupil ' s Book ex 3, 5 read and translate Work Book ex. 1, p. 94 |
6-В (Філосопова Г.О.) | Wb Ex1, 2 p.88, 89. |
7-А (Яковенко С.П.) | TB ex. 3,4,6,7 pages 143-144; WB Lesson 1-2 page 85. |
7-А (Філосопова Г.О.) | Wb Ex. 6, 7 p.89-91. |
7-Б (Кострикіна С.В.) | TB p.156,#1,2 #5,6 ,p.162#1 learn the new words, #3,p.163 read, WB pp.91-93 |
7-Б (Кравченко В.А.) | Pupil 's Book ex 5, 6, p. 155Work Book ex. 1, 3, p. 90 |
8-А, 8-Б (Яковенко С.П.) | TB ex. 1-8 pages 208-211; WB ex. 7-10 pages 92-95. |
8-А, 8-Б (Філосопова Г.О.) | Tb Ex3,4p201, Ex 1p.203. |
9-А (Кострикіна С.В.) | TB p.201 read ex.1b in writing,#2p.203, WB 82-86 +TEST |
9-Б (Яковенко С.П.) | TB ex. 3 pages 220-222; WB ex. 24,25 page 82-83, ex. 1-3 pages 83-85. |
9-Б (Філосопова Г.О.) | Tb Ex2,3,4 p.211-212, write a story " Sights of London". |
9-А (Кравченко В.А.) | Pupil's Book ex. 3a, b, p. 195 read and translate Work Book ex. 8, 9, p. 76 |
10-А, 10-Б (Кострикіна С.В.) | TB p.170, learn the rule, #9,10,11< p.172#1,2,5 +TEST+Writing |
10-А, 10-Б (Кравченко В.А.) | Pupil 's Book ex. 5, p. 181 read and translate; p. 182 revise the rule; ex. 8, 9, 10, p. 182 write |
11-А (Кострикіна С.В.) | TB p.208 #1-4, p.210 #1,2,rules, p.212#3,4,5, Tests in Telegram WB 99-108 |
11-Б (Кравченко В.А.) | Pupil ' s Book p. 235, 237 learn the words; ex. 1, 2, p. 239 |
Вступ до історії
Клас | Тема | Домашнє завдання |
---|---|---|
5-А, Б | Як упродовж історії змінилося життя в містах. | Читати параграф 26, питання усно, підготуйте письмово відповідь на питання «Чому Харків комфортне місто для життя?» |
Історія
По всем вопросам можно обращаться на электронный адрес aak2776154@gmail.com.
Предмет | Клас | Тема | Домашнє завдання |
---|---|---|---|
Всесвітня історія. Історія України | 6-А,Б,В | Створення Римської імперії. | Опрацювати параграф 44, пит. усно https://www.youtube.com/watch?v=6XwcOUXfXs0 |
Всесвітня історія. Історія України | 6 –А,Б,В | Місто Рим та повсякденне життя його мешканців | Опрацювати параграф 45, пит. усно Питання 4 – письмово –Чим життя в Римі відрізнялося від життя в інших давніх столицях. |
Історія України | 7- А,Б | Утворення Кримського ханства | Опрацювати параграф 22, питання 11 -письмово https://www.youtube.com/watch?v=3X1FXX6G0Wk ( з 4.51 ) |
Всесвітня історія | 7- А,Б | Утворення Османської імперії | Читати параграф 22, питання 11 на ст.125 - письмово. |
Історія України | 8- А,Б | Лівобережна та Слобідська Україна | Читати параграф 30, питання на с. 234, усно. Питання 11 на ст.234 –письмово. |
Всесвітня історія | 8- А,Б | Міжнародні відносини ХVІІІ ст. | Опрацювати параграф 24, пункти 1-3 пит. на ст. 1-4, 7-9 усно |
Історія України | 9- А,Б | Наддніпрянська Україна в 1907-1914 рр. | Домашнє завдання . Читати параграф 26, Уявіть себе учасником «справи Бейліса» (прокурор або адвокат). Підготуйте звинувачувальну, або виправдальну промову. https://www.youtube.com/watch?v=WZ4A8Osx8iM |
Історія України | 9- А,Б | Розвиток освіти і науки | Читати параграф 30-31, пит. усно на ст. 249 |
Всесвітня історія | 9- А,Б | Спроби модернізації Османської імперії | Читати параграф 25,пит. на ст. 210-усно, питання 15 –письмово. Рекомендації щодо написання есе – розміщено на форзаці підручника. https://www.youtube.com/watch?v=tuJ3G6x4M6c |
Історія України | 10-А,Б | Початок радянсько-німецької війни | Читати параграф 32, питання на с. 209 -усно https://www.youtube.com/watch?v=VkACkR8iHrc https://www.youtube.com/watch?v=ATpdw6Wt6HM https://www.youtube.com/watch?v=GcPcqYtmaeU – українці у Другій світовій війні |
Всесвітня історія | 10-А,Б | Воєнні дії в 1941-1942 рр. | Читати параграф 28, питання - письмово - Як Ви вважаєте, чи могла Червона армія уникнути воєнної катастрофи на початку війни? |
Історія України | 11-А,Б | Інтеграція України в європейський та світовий економічний простір: виклик і відповіді. | Питання – Зовнішня політика України – проблеми та перспективи –письмово. |
Всесвітня історія | 11-А,Б | Модерне та пост модерне суспільства: тяглість та зміни.. | Посилання в підручнику на ст. 216 - Скласти порівняльну таблицю «Спільні й відмінні риси індустріального й постіндустріального суспільств». |
Математика
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б | Пункт 37, 38. №1078, №1096, №1130, №1138 (16). |
6-А, Б, В | Пункт 46. №1287, №1289, №1351, №1371 |
7-Б алгебра | П.18 повт. , виконати письмово №1197,№1198,№1222. |
7-Б геометрія | П.17-20 повт, виконати письмово №727,№729. |
8-А алгебра | Пункт 23, №796, №797, №807 |
8-А геометрія | Пункт 23, №851, №857, №800 |
8-Б алгебра | П. 5-6 повт. ,виконати письмово №837,№839. |
8-Б геометрія | П.1 5- 17 повт. , виконати письмово №844,№846. |
9-А, Б алгебра | Повт. П12,виконати письмово №20.54,№20.57. |
9-А,Б геометрія | П.20 повт., виконати письмово №21.73,№21.79,№21.82. |
11-А алгебра і початки аналізу | П.15-18, 9 кл. повт., виконати письмово №24.124,№24.125,№24.126,№24.127. |
11-А геометрія | П 22 повт. ,виконати письмово №25.133, №25.1135,№25.136. |
Правознавство
Клас | Тема |
---|---|
9 |
Громадянська освіта
Клас | Завдання |
---|---|
10 |
Фізика
Клас | Завдання |
---|---|
7 | повторити параграфи підручника 34,35, Впр.34 |
8 | повторити параграфи підручника 37,38,39. Виписати визначення , формули. Вправа 37 |
9 | опрацювати параграфи підручника 39,40 Розв язати № 23.16, 23.17, 23.20, 23.21 |
10 | повторити параграфи підручника 36-39.Виписати визначення , формули . Розв язати вправу39 |
11 | опрацювати параграфи підручника 41,42, виписати визначення. формули. Виконати Впр 40. Виконати експерементальні роботи №8,9 |
11 астрономія | опрацювати та зробити конспект теми8(пункти 3-5). |
Хімія, природознавство
Біологія
Клас | Завдання | |
---|---|---|
6 |
| |
7-А | ||
7-Б | ||
8 | ||
9 |
| |
10 | ||
11 |
Географія
Клас | Завдання |
---|---|
6 | Повт. § 54,55 .Обов'язково ознайомитися з домашным завданням перед виконанням теста. До 07.05 виконати тест : Біосфера.(в особистому кабінеті). виконуємо один раз) Розглянути § 55,56. |
7 | Повт. §54,55. Виконати тест в особистому кабінеті. До 07.05 Тема: Тихий океан. ( виконуємо один раз) Розглянути § 55, 56. Карта океанів. Тихий океан. |
8 | Повт. параграфи 50,51 . Розглянути параграфи 52,53. Виконати тест в особистому кабінеті. До 07.05 Тема: Україна. Населення України.(повт. §8-11). виконуємо один раз) |
9 | Розділ IV. Третинний сектор господарства. Повт. § 39-43. Розглянути § 44,45. Виконати тест в особистому кабінеті. До 07.05 . Тема: Узагальнюючий тест .Третинний сектор економіки . ( виконуємо один раз) |
10 | Розглянути - § 43, 44. Виконати тест в особистому кабінеті. До 07.05 . Тема: Геополітична структура в сучасному світі. Зовнішні економічні зв'язки України. |
11 | Повт. §22-27. Розглянути - § 28,29. Виконати тест в особистому кабінеті. До 07.05 . Тема: Сучасні риси національної економіки України. Сучасний стан енергетики . |
Харківщинознавство | Тема |
8-А, 8-Б | Підготувати інформацію за § 29. Інформацію відправити yusamoryadova@gmail.com |
9-А, 9-Б | Підготувати інформацію за § 44. Інформацію відправити yusamoryadova@gmail.com |
Інформатика (Кучков С.А.) sergkuchkov@gmail.com
Клас | Завдання |
---|---|
5 - 6 | Виконання проектів у середовищі Scratch 1) Футбол 2) Дощ |
6 - 7 | Виконання проектів у середовищі Scratch Створити 2 проекти: 1 проект; 2 проект. Проект Scratch "Автомобіль на дорозі" Проєкт Scratch "Вежа" |
7 | Виконання проектів у середовищі Скретч |
8 | ComboBox Випадаючий список у Лазарус |
9 | MiniGames. Racing |
10 | Опрацювати урок, повторити (скриншот коду веб - сторінки нижче) Створити веб - сторінку за зразком (нижче) і додати за змістом картинки 7 див світу Використати "class, margin, padding, hover" та інші відомі вам вже поняття. |
11 | Л/р №2 "Технології пошуку інформації в Інтернеті" |
Інформатика (Прокопенко Н.А.)
Клас | Завдання |
---|---|
5-11 | https://classroom.google.com/ |
Образотворче мистецтво
Клас | Завдання |
---|---|
5 | Мистецтво навколо нас. Практичне завдання. Виконайте композицію "Цирк-це свято!" |
6 | Синтез мистецтв об'єднання жанрів . Практичне завдання: Виконайте композицію:"Веселий карнавал". |
7 | Твоя країна Україна в жанрах і видах образотворчого мистецтва. Практичне завдання: Виконати композицію: Рідний пейзаж. |
8 | Стильовий синтезю Творчість Т.Шевченка і М. Лисенка. ДЗ с.182-193 Мистецька скарбничка с.193 |
9 | Панорама мистецтв. Мистецтво різних епох, стилів, напрямівю. ст.203-205. Мистецька скарбничка с.203 |
10 | Технологiя виготовлення виробу. Економічне оцінювання виробу. Практичне завдання: виконати розрахунок оріентовної вартості витраченних матеріалів. |
Музичне мистецтво
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б | 1. Підручник https://uchebniki-online.net/121-muzykalnoe-iskusstvo-5-klass-masol-aristova.html с.134-137, записати зі с.134 хто такий тапер, та зі с.135 що таке регтайм. Фото запису надіслати на пошту до 08.05.21 arovairina544@gmail.com 2.Прослухати С. Джоплін «Регтайм» https://www.youtube.com/watch?v=nDkd9bVhmek Фрагмент з фільму про С. Джопліна https://www.youtube.com/watch?v=NOi9K7yZ6QA&list=PLq3kOKcicnnIBvZiS5LXU8YRuQMSbFTKP |
6 класи | 1.Підручник https://uchebniki-online.net/189-muzyka-6-kals-masol-aristova.html, с. 131-136 записати до зошита, що таке балет, конспект біографії А. Хачатуряна Фото запису надіслати на пошту до 08.05.21 arovairina544@gmail.com 2.Прослухати А. Хачатурян «Спартак» (фрагменти)«Егіна і Красс» https://www.youtube.com/watch?v=6-2AOUNnPIE «Триумфальний Марш» |
7-А, 7-Б | 1. Підручник https://uchebniki-online.net/746-muzykalnoe-iskusstvo-7-klass-masol.html С. 100-102 записати коротко про мюзикл «Король лев», фото запису надіслати до 08.05.21 но пошту 2.Переглянути фрагмент з мюзиклу «Король лев» |
Основи здоров'я
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б | Опрацювати § 29. За бажанням виконати проєкт «Детективи з охорони навколишнього середовища», стор. 154. Запропонувати варіанти повторного використання пластикової упаковки. Свої вироби можна сфотографувати. Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта - filiponenkon@gmail.com |
6 А, Б, В | Опрацювати § 29 і 32. |
7 А, Б | Опрацювати §31. |
8 А, Б | Опрацювати §30. Вправа № 12, стор. 147 письмово. Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта - filiponenkon@gmail.com. |
9 А, Б | Опрацювати § 30. Знайти необхідну інформацію й письмово дати відповідь на запитання. Про які екологічні проблеми вашої місцевості ви знаєте? Як ви розумієте відповідальне ставлення до екологічних проблем? Чи ставитеся ви до проблем вашої місцевості відповідально? Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта - filiponenkon@gmail.com. |
Фізична культура
Клас | Завдання |
---|---|
5-6 | 1. Приседание 12-15 раз. 2. Сгибание рук в упори лежа 10-15 раз. Упражнение "Планка"-30 секунд |
7-9 | 1. Прыжки "Кенгуру"-15-20 раз. 2. Наклон туловища -15-20 раз. 3. Упражнение "Планка "-1минута. |
10-11 | 1. Приседание -20 -25 раз. 2. Прыжки "Кенгуру" 10-15 раз. 3. "Планка"-2 минуты. Сгибание рук в упори лежа 20-25 раз. |
Трудове навчання (дівчата)
Фото робіт надсилати на Вайбер вчителя
Захист України (юнаки)
Клас | Тема |
---|---|
10 | Надання домедичної допомоги при кровотечі, пораненнях. Підручник стор 188-194 |
11 | НПЗ.Тема 5.2.4. Правила стрільби по нерухомим цілям та цілям, що з'являються. Загальні поняття балістики. |
Захист України (дівчата)
Клас | Завдання |
---|---|
10 | Опрацювати параграфи 41-42. |
11 | Повторити тему "Зупинка кровотеч". |