Завдання для учнів 5-11 класів на час карантину (на період 05.05- 07.05.)

Уроки проводяться онлайн за розкладом. Детальна інформація й пояснення під час проведення уроків.

Українська мова

КласЗавдання
5-АПовторити головні й другорядні члени речення. Вправа 495 (письмово), 496 (усно).
5-Бп. 53, впр. 475, впр. 480 письмово.
6-А,В П. 55, впр 504(письмово), впр. 516(письмово)
6-БОпрацювати параграфи 58, 59, 60; виконати вправи 544, 549.
7Опрацювати параграф 36; виконати вправу 424.
8

Стор. 220 (опрацювати), вправа 449 (письмово), індивідуальні завдання.

9П. 32, впр. 444 (письмово)
10-А

§ 28 (розглянути), вправа 335 (письмово), тестові завдання.

10-БВиконати вправу 348.
11-А

Вправа 307 (письмово), тестові завдання.

11-БОпрацювати параграф 38; виконати вправи 349, 350.

Українська література

КласЗавдання
5-АСтор. 223 – 235 (читати, усно відповісти на запитання).
5-БПрочитати с.215 - 221, скласти план до оповідання, с. 221-222 - відповідати на питання, №1-3 (письмово), 4-10 (усно)
6-А, В Прочитати с.232- 237, відповідати на питання с.237. (1-3) письмово, (4-12) усно
6-БОпрацювати сторінки 242-244.
7Опрацювати сторінки 261-265; вивчити напам'ять вірш А. Малишка "Пісня про рушник".
8

Валентин Чемерис. Основні відомості про письменника. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» – гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання (відповіді на запропоновані запитання).

9 с. 304-307, прочитати повість “Інститутка”.
10-А

Опрацювати запропонований матеріал з теорії літератури.

10-БПідготуватися до контрольної роботи за творчістю М. Вороного й Олександра Олеся.
11-А

Постмодернізм як літературне явище (тестові завдання).

11-БОпрацювати сторінки 241-247.

Російська мова

КласЗавдання
5-А, 5-Бупр.114 и 116 (задание на Viber)
6-А, 6-Бстр172_175 упр. 393 письменно и 394 устно
6-Вп.40-41, упр.375, 380, 385 подготовиться к контрольной работе: повторить материал по теме «Имя числительное» пп.32-37
7-А, 7-Бп.49-57 – повторить, упр.4, 6 с.194-195
8-Аподготовиться к контрольной работе: повторить материал пп.27-31
8-Б§41,42,упр 248
9-А, 9-БУпр. 47-48 (задание на Viber)
10§53,54,жанры официально-делового стиля
11-А, 11-Б Зарубежная литература

Задание на 06.05.2021

Написать эссе на одну из тем:

  1. Изображение бесчеловечности войны в рассказе Г.Бёлля «Путник, придёшь когда в Спа…»
  2. «Того, кто не сдаётся, победить нельзя». (По повести Э.Хемингуэя «Старик и море»
  3. Близка ли мне философия старика Сантьяго из повести Э.Хемингуэя «Старик и море»?
  4. Почему Э. Хемингуэй считал повесть «Старик и море» своим духовным завещанием?
  5. Дружба старика и мальчика в повести Э.Хемингуэя «Старик и море»
  6. Что нужно делать людям, чтобы ангелы не покидали их? (По рассказу Г. Гарсиа Маркеса «Старик с крыльями»)
11-А, 11-Б Русский язык и литературазавдання

Література

КласЗавдання
5-А, 5-Бс. 320-327 - прочитать, задания 1-7 на с. 327 - устно, 8 - по желанию
6-А, 6-Бстр 218 отвечать на вопросы
6-Вподготовиться к контрольной работе по теме «Мир приключений» (Н.Гоголь «Ночь перед Рождеством», Ч.Диккенс «Рождественская песнь в прозе», А.Куприн «Чудесный доктор», Д.Дефо «Робинзон Крузо»)
7-А, 7-Бподготовить сообщение о научно-фантастической литературеподготовиться к контрольной работе: повторить материал по теме «Рассказ и новелла» (А.Чехов, О.Генри, А.Конан Дойл, Дж.Олдридж)
8-Апрочитать повесть А. де Сент-Экзюпери «Маленький принц»подготовиться к контрольной работе: повторить материал по теме «Разнообразие жанров в русской литературе ХІХ века» (И.Тургенев «Ася», «Первая любовь», М.Салтыков-Щедрин «Премудрый пескарь», «Медведь на воеводстве», Л.Толстой «После бала»)
8-Бстр278 письменно отвечать на вопросы
9-А, 9-Бпрочитать повесть П.Коэльо "Алхимик"
10Стр153-160 конспект.наизусть стихотворение "Альбатрос"

Англійська мова

КласЗавдання
5-А, 5-Б (Кравченко В.А.)Pupil ' s Book ex 5, 6, p. 188 write Work Book ex 2, p. 100; ex. 3, 4, p. 101
5-А, 5-Б (Кострикіна С.В.)

TB p.184 #1, p.185 learn the rule, p.186,#5, p.187#2, p.188#5,6,p.198#8

WBp99,100

6-А, 6-В (Яковенко С.П.)TB ex. 4 pages 165-166(learn one dialogue), ex. 5 page 166, ex.1 page 167 learn the words; WB Lessons 3,4 pages 91-94.
6-А (Філосопова Г.О.)Wb Lesson 3,4 p.91-94. Tb Ex.3p.169, Ex3p.172(read and translate).
6-Б (Кравченко В.А.)Pupil ' s Book ex 3, 5 read and translate Work Book ex. 1, p. 94
6-Б (Кострикіна С.В.)Pupil ' s Book ex 3, 5 read and translate Work Book ex. 1, p. 94
6-В (Філосопова Г.О.)Wb Ex1, 2 p.88, 89.
7-А (Яковенко С.П.)TB ex. 3,4,6,7 pages 143-144; WB Lesson 1-2 page 85.
7-А (Філосопова Г.О.)Wb Ex. 6, 7 p.89-91.
7-Б (Кострикіна С.В.)

TB p.156,#1,2 #5,6 ,p.162#1 learn the new words, #3,p.163 read, WB pp.91-93

7-Б (Кравченко В.А.)Pupil 's Book ex 5, 6, p. 155Work Book ex. 1, 3, p. 90
8-А, 8-Б (Яковенко С.П.)TB ex. 1-8 pages 208-211; WB ex. 7-10 pages 92-95.
8-А, 8-Б (Філосопова Г.О.)Tb Ex3,4p201, Ex 1p.203.
9-А (Кострикіна С.В.)TB p.201 read ex.1b in writing,#2p.203, WB 82-86 +TEST
9-Б (Яковенко С.П.)TB ex. 3 pages 220-222; WB ex. 24,25 page 82-83, ex. 1-3 pages 83-85.
9-Б (Філосопова Г.О.)Tb Ex2,3,4 p.211-212, write a story " Sights of London".
9-А (Кравченко В.А.)Pupil's Book ex. 3a, b, p. 195 read and translate Work Book ex. 8, 9, p. 76
10-А, 10-Б (Кострикіна С.В.)

TB p.170, learn the rule, #9,10,11< p.172#1,2,5 +TEST+Writing

10-А, 10-Б (Кравченко В.А.)Pupil 's Book ex. 5, p. 181 read and translate; p. 182 revise the rule; ex. 8, 9, 10, p. 182 write
11-А (Кострикіна С.В.)

TB p.208 #1-4, p.210 #1,2,rules, p.212#3,4,5, Tests in Telegram

WB 99-108

11-Б (Кравченко В.А.)Pupil ' s Book p. 235, 237 learn the words; ex. 1, 2, p. 239

Вступ до історії

КласТемаДомашнє завдання
5-А, БЯк упродовж історії змінилося життя в містах.Читати параграф 26, питання усно, підготуйте письмово відповідь на питання «Чому Харків комфортне місто для життя?»

Історія

По всем вопросам можно обращаться на электронный адрес aak2776154@gmail.com.

Предмет

Клас

Тема

Домашнє завдання

Всесвітня історія. Історія України

6-А,Б,В

Створення Римської імперії.

Опрацювати параграф 44, пит. усно

https://www.youtube.com/watch?v=6XwcOUXfXs0

Всесвітня історія. Історія України

6 –А,Б,В

Місто Рим та повсякденне життя його мешканців

Опрацювати параграф 45, пит. усно

Питання 4 – письмово –Чим життя в Римі відрізнялося від життя в інших давніх столицях.

https://www.youtube.com/watch?v=T43F3FxlKks

Історія України

7- А,Б

Утворення Кримського ханства

Опрацювати параграф 22, питання 11 -письмово

https://www.youtube.com/watch?v=3X1FXX6G0Wk ( з 4.51 )

Всесвітня історія

7- А,Б

Утворення Османської імперії

Читати параграф 22, питання 11 на ст.125 - письмово.

Історія України

8- А,Б

Лівобережна та Слобідська Україна

Читати параграф 30, питання на с. 234, усно. Питання 11 на ст.234 –письмово.

Всесвітня історія

8- А,Б

Міжнародні відносини ХVІІІ ст.

Опрацювати параграф 24, пункти 1-3 пит. на ст. 1-4, 7-9 усно

https://www.youtube.com/watch?v=9qCnyQSj3J8

Історія України

9- А,Б

Наддніпрянська Україна в 1907-1914 рр.

Домашнє завдання . Читати параграф 26,

Уявіть себе учасником «справи Бейліса» (прокурор або адвокат). Підготуйте звинувачувальну, або виправдальну промову.

https://www.youtube.com/watch?v=WZ4A8Osx8iM

Історія України

9- А,Б

Розвиток освіти і науки

Читати параграф 30-31, пит. усно на ст. 249

https://www.youtube.com/watch?v=kTBzKrAGPsQ

https://www.youtube.com/watch?v=5c_8J3QSDvY

Всесвітня історія

9- А,Б

Спроби модернізації Османської імперії

Читати параграф 25,пит. на ст. 210-усно, питання 15 –письмово. Рекомендації щодо написання есе – розміщено на форзаці підручника.

https://www.youtube.com/watch?v=tuJ3G6x4M6c

Історія України

10-А,Б

Початок радянсько-німецької війни

Читати параграф 32, питання на с. 209 -усно

https://www.youtube.com/watch?v=VkACkR8iHrc

https://www.youtube.com/watch?v=ATpdw6Wt6HM

https://www.youtube.com/watch?v=GcPcqYtmaeU – українці у Другій світовій війні

Всесвітня історія

10-А,Б

Воєнні дії в 1941-1942 рр.

Читати параграф 28, питання - письмово - Як Ви вважаєте, чи могла Червона армія уникнути воєнної катастрофи на початку війни?

Історія України

11-А,Б

Інтеграція України в європейський та світовий економічний простір: виклик і відповіді.

Питання – Зовнішня політика України – проблеми та перспективи –письмово.

Всесвітня історія

11-А,Б

Модерне та пост модерне суспільства: тяглість та зміни..

Посилання в підручнику на ст. 216 - Скласти порівняльну таблицю «Спільні й відмінні риси індустріального й постіндустріального суспільств».

Математика

КласЗавдання
5-А, 5-БПункт 37, 38. №1078, №1096, №1130, №1138 (16).
6-А, Б, ВПункт 46. №1287, №1289, №1351, №1371
7-Б алгебра

П.18 повт. , виконати письмово №1197,№1198,№1222.

7-Б геометрія

П.17-20 повт, виконати письмово №727,№729.

8-А алгебраПункт 23, №796, №797, №807
8-А геометріяПункт 23, №851, №857, №800
8-Б алгебра

П. 5-6 повт. ,виконати письмово №837,№839.

8-Б геометрія

П.1 5- 17 повт. , виконати письмово №844,№846.

9-А, Б алгебра

Повт. П12,виконати письмово №20.54,№20.57.

9-А,Б геометрія

П.20 повт., виконати письмово №21.73,№21.79,№21.82.

11-А алгебра і початки аналізу

П.15-18, 9 кл. повт., виконати письмово №24.124,№24.125,№24.126,№24.127.

11-А геометрія

П 22 повт. ,виконати письмово №25.133, №25.1135,№25.136.

Правознавство

КласТема
9

Громадянська освіта

КласЗавдання
10

Фізика

КласЗавдання
7повторити параграфи підручника 34,35, Впр.34
8повторити параграфи підручника 37,38,39. Виписати визначення , формули. Вправа 37
9опрацювати параграфи підручника 39,40 Розв язати № 23.16, 23.17, 23.20, 23.21
10повторити параграфи підручника 36-39.Виписати визначення , формули . Розв язати вправу39
11опрацювати параграфи підручника 41,42, виписати визначення. формули. Виконати Впр 40. Виконати експерементальні роботи №8,9
11 астрономіяопрацювати та зробити конспект теми8(пункти 3-5).

Хімія, природознавство

Біологія

КласЗавдання
6

Опрацювати § 50 - 51.

7-А
7-Б
8
9

Опрацювати § 49 - 52. Запитання після параграфів усно.

10
11

Географія

КласЗавдання
6

Повт. § 54,55 .Обов'язково ознайомитися з домашным завданням перед виконанням теста. До 07.05 виконати тест : Біосфера.(в особистому кабінеті). виконуємо один раз) Розглянути § 55,56.

7Повт. §54,55. Виконати тест в особистому кабінеті. До 07.05 Тема: Тихий океан. ( виконуємо один раз) Розглянути § 55, 56. Карта океанів. Тихий океан.
8

Повт. параграфи 50,51 . Розглянути параграфи 52,53. Виконати тест в особистому кабінеті. До 07.05 Тема: Україна. Населення України.(повт. §8-11). виконуємо один раз)

9

Розділ IV. Третинний сектор господарства. Повт. § 39-43. Розглянути § 44,45.

Виконати тест в особистому кабінеті. До 07.05 . Тема: Узагальнюючий тест .Третинний сектор економіки . ( виконуємо один раз)

10

Розглянути - § 43, 44. Виконати тест в особистому кабінеті. До 07.05 . Тема: Геополітична структура в сучасному світі. Зовнішні економічні зв'язки України.

11Повт. §22-27. Розглянути - § 28,29. Виконати тест в особистому кабінеті. До 07.05 . Тема: Сучасні риси національної економіки України. Сучасний стан енергетики .
ХарківщинознавствоТема
8-А, 8-Б

Підготувати інформацію за § 29. Інформацію відправити yusamoryadova@gmail.com

9-А, 9-Б

Підготувати інформацію за § 44. Інформацію відправити yusamoryadova@gmail.com

Інформатика (Кучков С.А.) sergkuchkov@gmail.com

КласЗавдання
5 - 6

Виконання проектів у середовищі Scratch

1) Футбол
/Files/images/футбол.png



2) Дощ

/Files/images/дощ.png

6 - 7

Виконання проектів у середовищі Scratch
Створити 2 проекти:

1 проект;

2 проект.

Проект Scratch Проект Scratch "Автомобіль на дорозі"


Проєкт Scratch Проєкт Scratch "Вежа"
7

Виконання проектів у середовищі Скретч
Чарівник /Files/images/Screenshot_3.png

8

ComboBox Випадаючий список у Лазарус

посилання на відео

9

MiniGames. Racing

10Опрацювати урок, повторити (скриншот коду веб - сторінки нижче)
/Files/images/1/esfsd.png

Створити веб - сторінку за зразком (нижче) і додати за змістом картинки 7 див світу
/Files/images/1/fdgdfg.png

Використати "class, margin, padding, hover" та інші відомі вам вже поняття.
11Л/р №2 "Технології пошуку інформації в Інтернеті"

Інформатика (Прокопенко Н.А.)

КласЗавдання
5-11https://classroom.google.com/

Образотворче мистецтво

КласЗавдання
5Мистецтво навколо нас. Практичне завдання. Виконайте композицію "Цирк-це свято!"
6Синтез мистецтв об'єднання жанрів . Практичне завдання: Виконайте композицію:"Веселий карнавал".
7Твоя країна Україна в жанрах і видах образотворчого мистецтва. Практичне завдання: Виконати композицію: Рідний пейзаж.
8Стильовий синтезю Творчість Т.Шевченка і М. Лисенка. ДЗ с.182-193 Мистецька скарбничка с.193
9Панорама мистецтв. Мистецтво різних епох, стилів, напрямівю. ст.203-205. Мистецька скарбничка с.203
10
Технологiя виготовлення виробу. Економічне оцінювання виробу. Практичне завдання: виконати розрахунок оріентовної вартості витраченних матеріалів.

Музичне мистецтво

КласЗавдання
5-А, 5-Б

1. Підручник https://uchebniki-online.net/121-muzykalnoe-iskusstvo-5-klass-masol-aristova.html

с.134-137, записати зі с.134 хто такий тапер, та зі с.135 що таке регтайм.

Фото запису надіслати на пошту до 08.05.21 arovairina544@gmail.com

2.Прослухати С. Джоплін «Регтайм»

https://www.youtube.com/watch?v=nDkd9bVhmek

Фрагмент з фільму про С. Джопліна

https://www.youtube.com/watch?v=NOi9K7yZ6QA&list=PLq3kOKcicnnIBvZiS5LXU8YRuQMSbFTKP

6 класи

1.Підручник https://uchebniki-online.net/189-muzyka-6-kals-masol-aristova.html, с. 131-136 записати до зошита, що таке балет, конспект біографії А. Хачатуряна

Фото запису надіслати на пошту до 08.05.21 arovairina544@gmail.com

2.Прослухати А. Хачатурян «Спартак»

(фрагменти)«Егіна і Красс»

https://www.youtube.com/watch?v=6-2AOUNnPIE

«Триумфальний Марш»

https://www.youtube.com/watch?v=1U_V8gdgk3s

7-А, 7-Б

1. Підручник https://uchebniki-online.net/746-muzykalnoe-iskusstvo-7-klass-masol.html

С. 100-102 записати коротко про мюзикл «Король лев», фото запису надіслати до 08.05.21 но пошту

arovairina544@gmail.com

2.Переглянути фрагмент з мюзиклу «Король лев»

https://www.youtube.com/watch?v=ewOAsUWQJvo

Основи здоров'я

Клас

Завдання

5-А, 5-БОпрацювати § 29.
За бажанням виконати проєкт «Детективи з охорони навколишнього середовища», стор. 154.
Запропонувати варіанти повторного використання пластикової упаковки. Свої вироби можна сфотографувати.
Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта - filiponenkon@gmail.com

6 А, Б, В

Опрацювати § 29 і 32.

7 А, Б

Опрацювати §31.

8 А, Б

Опрацювати §30. Вправа № 12, стор. 147 письмово.

Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта - filiponenkon@gmail.com.

9 А, Б

Опрацювати § 30.

Знайти необхідну інформацію й письмово дати відповідь на запитання. Про які екологічні проблеми вашої місцевості ви знаєте? Як ви розумієте відповідальне ставлення до екологічних проблем? Чи ставитеся ви до проблем вашої місцевості відповідально?

Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта - filiponenkon@gmail.com.

Фізична культура

КласЗавдання
5-61. Приседание 12-15 раз.
2. Сгибание рук в упори лежа 10-15 раз.
Упражнение "Планка"-30 секунд
7-91. Прыжки "Кенгуру"-15-20 раз.
2. Наклон туловища -15-20 раз.
3. Упражнение "Планка "-1минута.
10-111. Приседание -20 -25 раз.
2. Прыжки "Кенгуру" 10-15 раз.
3. "Планка"-2 минуты. Сгибание рук в упори лежа 20-25 раз.

Трудове навчання (дівчата)

Фото робіт надсилати на Вайбер вчителя

КласЗавдання
5-А, 5-Б"Прикраса з ниток", приклад:
/Files/images/karantin/5.jpg
6-А"Торбинка для дрібничок", приклад:
/Files/images/karantin/6.jpg
6-Б та 6-В"Виготовлення листівки"

Приклади

/Files/images/12/0-02-05-3b3c84bb022b98e4b5c42830f922de110bc769bb95d55474d9669e148156cbc9_b9c83473.jpg/Files/images/12/0-02-05-05898325c6dbe4cd7aba39153c620a09efe05afdbe6b91b26222cb0ff6026579_b9c864a2.jpg/Files/images/12/0-02-05-d0d39ba15b89cc9adf85309d390076b5ede6623da73fc1994fa11f1e1eeecf01_8a865be4.jpg
7-А, 7-Б"Декоративна подушка", приклад:
/Files/images/karantin/7.jpg
8-А, 8-Б"Вироби з бісеру", приклад:
/Files/images/karantin/8.jpg
9-А, 9-Б"Декоративні вироби з бісеру", приклад:
/Files/images/karantin/9.jpg/Files/images/karantin/9-б.jpg

Захист України (юнаки)

КласТема
10Надання домедичної допомоги при кровотечі, пораненнях. Підручник стор 188-194
11НПЗ.Тема 5.2.4. Правила стрільби по нерухомим цілям та цілям, що з'являються. Загальні поняття балістики.

Захист України (дівчата)

КласЗавдання
10Опрацювати параграфи 41-42.
11Повторити тему "Зупинка кровотеч".
Кiлькiсть переглядiв: 884