Завдання для учнів 5-11 класів на час карантину (на період 19.04- 23.04.)
Уроки проводяться онлайн за розкладом. Детальна інформація й пояснення під час проведення уроків.
Українська мова
Клас | Завдання |
---|---|
5-А | § 52 (повторити), вправа 467 (письмово); § 53 (вивчити правила), вправи 475, 480 (письмово). |
5-Б | п. 51, впр. 455 письмово , вивчити п. 52, впр. 466 письмово, впр. 469 письмово |
6-А, В | П. 51, впр 470 (письмово), п. 52, впр. 476, 480 (письмово) |
6-Б | Опрацювати параграфи 53, 54, 55; виконати вправи 482, 499, 504. |
7 | Підготуватися до контрольної роботи з теми "Прислівник. Сполучник".Опрацювати параграф 34; виконати вправи 349, 348, 407. |
8 | § 36 (розглянути правила), вправа 375 (письмово), індивідуальні завдання. |
9 | П. 30, впр. 414, 421 (письмово) |
10-А | § 26 (розглянути), вправа 314 (письмово), тестові завдання. |
10-Б | Опрацювати параграф 28; виконати вправи 331, 338. |
11-А | Вправа 287 (письмово), тестові завдання. |
11-Б | Опрацювати параграф 36; виконати вправи 322, 323, 324, 329. |
Українська література
Клас | Завдання |
---|---|
5-А | Стор. 212 – 213(читати). Вивчити напам’ять одну поезію (на вибір). |
5-Б | с.197 - вивчити вірш напам’ять, с. 195-196 повторити поняття з теорії літератури |
6-А, В | Прочитати с.201- 215, с. 215-216 відповідати на питання 1-3, 10 письмово, 4-9 усно |
6-Б | Виписати цитати для характеристики героїв повісті Л. Ворониної "Таємне Товариство Боягузів..."Підготуватися до контрольної роботи за творчістю В. Нестайка, Я. Стельмаха, Л. Ворониної. |
7 | Прочитати повість О. Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили..."Виписати цитати для характеристики образів повісті |
8 | Юрій Винничук. «Місце для дракона» – повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони» (читати). |
9 | Опрацювати с. 294-295, відповідати на питання с. 295-296 (усно) , прочитати роман “Чорна рада” |
10-А | Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії «Блакитна Панна» (вивчити напам’ять). |
10-Б | С. 224-229 (прочитати, виписати основне). Вивчити напам'ять вірш "Чари ночі". |
11-А | Василь Стус. «Господи, гніву пречистого…». Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у власному виборі. Приклад великої мужності й сили духу (вивчити вірш напам’ять). |
11-Б | Підготуйтеся до контрольної роботи на тему:"Літературне "шістдесятництво"".С. 234-237 (прочитати, виписати основне). |
Російська мова
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б | § 65, упр. 297, 300, 303 (I-II) |
6-А, 6-Б | стр 165-167 упр.374, 377 |
6-В | |
7-А, 7-Б | |
8-А | |
8-Б | $ 26-27 упр.189, 193 |
9-А, 9-Б | упр. 210 (I и III), упр. 221 (1 и 2) |
10 | $ 50,51 стр.323 рубрика "Дома" конспект |
11-А, 11-Б Зарубежная литература | Задание на 22.04.2021 Габриэль Гарсиа Маркес. Прочитать рассказ «Старик с крыльями» Учебник, с. 149-151 (прочитать), ответить (устно) на вопросы 1-14 на с.151. |
11-А, 11-Б Русский язык и литература | Задание на 21.04.21 и 22.04.21 |
Література
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б | с. 272-282 - прочитать, задание 1, 4, 5, 6, 9 - устно, 10 - письменно (на черновике) |
6-А, 6-Б | определить тему и идею прочитанных рассказов и записать в тетрадь |
6-В | |
7-А, 7-Б | |
8-А | |
8-Б | письменно ответить на вопросы стр.261-262 |
9-А, 9-Б | с. 240-251 - прочитать, подготовить ответы на вопросы 1-12 на с. 252 (устно) |
10 | стр 143-148 конспект "Течения раннего модернизма" |
Англійська мова
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б (Кравченко В.А.) | Pupil 's Book: ex. 3, 5, p. 175; ex. 3, p. 177 write. |
5-А, 5-Б (Кострикіна С.В.) | |
6-А, 6-В (Яковенко С.П.) | TB exercises 2,3 page 155, exercise 6 page 157; WB Lessons 1 pages 87-88. |
6-А (Філосопова Г.О.) | Tb Ex.6 p.154( write and learn the story about Kyiv); |
6-Б (Кравченко В.А.) | Pupil ' s Book: ex. 1, p. 160 learn the words; ex. 5, 6, p. 162 write. Work Book: ex.1, 2, p. 89 |
6-Б (Кострикіна С.В.) | |
6-В (Філосопова Г.О.) | Tb Ex. 6P.154( write and learn), Wb. Lessons7,8 p.87 |
7-А (Яковенко С.П.) | WB Lessons 7-8 pages 80-82. |
7-А (Філосопова Г.О.) | Tb Ex.2p.130. Wb Lesson 5,6 p.79; |
7-Б (Кострикіна С.В.) | |
7-Б (Кравченко В.А.) | Pupil 's Book: ex.5, p. 147; ex. 9, p. 150 write Work Book: ex.3, 4, p. 86; ex. 2, 3, p. 88 |
8-А, 8-Б (Яковенко С.П.) | TB exercise 8 page 198, ex. 1(a,b) page 199; WB exercises 12-14 pages 86-87. |
8-А, 8-Б (Філосопова Г.О.) | Tb.Ex.3p195, Ex5p.197.; |
9-А (Кострикіна С.В.) | |
9-Б (Яковенко С.П.) | TB exercise 1 pages 201-202; WB exercises 17-20 pages 79-81. |
9-Б (Філосопова Г.О.) | Tb. Ex.3(a, b, c, d)p.189. Wb.unit 4 Ex.5a, 6. |
9-А (Кравченко В.А.) | Pupil 's Book: ex. 3, 184 read and translate; ex. 6, 7, p. 186 Work Book: ex.3, p. 73; ex. 4, 5, p. 74 |
10-А, 10-Б (Кострикіна С.В.) | |
10-А, 10-Б (Кравченко В.А.) | Pupil 's Book: ex. 1, p. 172 learn the words; ex. 3, p. 172 read and translate; ex. 4, 5, p. 173; p. 174 revise the rule; ex. 11, 12, 14, p. 175 write |
11-А (Кострикіна С.В.) | |
11-Б (Кравченко В.А.) | Pupil 's Book: p. 210 revise the rule; ex. 3, 4, 5, p. 212 write; pp. 213, 215 learn the words; ex. 4, p. 218 write. |
Вступ до історії
Клас | Тема | Домашнє завдання |
---|---|---|
5-А, Б | Чим відрізняється наукове й мистецьке осмислення минулого? | Читати параграф 24, пит. с. 171 – • Оберіть будь-яку картину історичного жанру – поясніть чи може вона слугувати історичним джерелом. – письмово. Надіслати фото картини (чи посилання на неї), та пояснення.. |
Історія
Выполненные задания можно отсылать на указанный электронный адрес. По всем вопросам можно обращаться на электронный адрес aak2776154@gmail.com.
Предмет | Клас | Тема | Домашнє завдання |
---|---|---|---|
Всесвітня історія. Історія України | 6-А,Б,В | Релігія, сім’я, виховання та господарство давніх римлян | Читати параграф 42, пит. усно |
Історія України | 7- А,Б | Інкорпорація руських земель до складу інших держав. | Читати параграф 20, питання 11 на ст.111 - письмово. |
Всесвітня історія | 7- А,Б | Центральна та Східна Європа. | Читати параграф 20. Питання 13 – самостійно – письмово: Дайте оцінку поглядам таборитів. Чи можливо на таких принципах побудувати суспільство? |
Історія України | 8- А,Б | Церковне життя. Розвиток культури | Читати параграф 28, питання на с. 217 усно https://www.youtube.com/watch?v=JRBvA0VK-QQ |
Всесвітня історія | 8- А,Б | Просвітництво та абсолютизм | Читати параграф 22, питання на с.191- письмово. https://www.youtube.com/watch?v=ac37nr6uLBQ&list=PLv6ufBUWdRi1jogCA5VoejnnP1pX7WsBK&index=71 |
Історія України | 9- А,Б | Російська революція 1905-1907 рр. на українських землях | Читати параграф 25, пит. усно, питання 14 на ст.225 – письмово https://www.youtube.com/watch?v=ygwv0pfleI0&list=PLv6ufBUWdRi3a99-jLH5Z5adiwYVv16jD&index=36 |
Всесвітня історія | 9- А,Б | Італія | Читати параграф 19, питання 11 – скласти порівняльну таблицю на ст.. 153 – письмово. |
Історія України | 10-А,Б | Початок Другої світової війни та Україна | Читати параграф 30-31, питання усно, Питання письмово- Назвіть позитивні і негативні сторони об'єднання українських земель в складі УРСР. |
Всесвітня історія | 10-А,Б | Підготовчі заходи Сталіна до воєнного вторгнення в Європу | Читати параграф 26, пит. на ст. 158 усно. |
Всесвітня історія | 10-А,Б | Початок Другої світової війни. | Читати параграф 27, питання - Які чинники сприяли воєнним перемогам Німеччини на першому етапі війн |
Історія України | 11-А,Б | Освіта та наука | Читати параграф 29, пункт 1-3, пит.усно, питання 5 на ст. 252 -письмово |
Всесвітня історія | 11-А,Б | Основні тенденції розвитку літератури у др.п.ХХ - на поч. ХХІ ст.. | Читати параграф 22, пункт 1-4, пит.усно, питання 9 письмово |
Математика
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б | Пункт 38, №1111, №1120, №1125, №1142 (6, 7), №1159 (1), №1144 (1, 2, 3) |
6-А, Б, В | Пункт 45, №1254, №1256, №1258, №1260, №1264, №1354, №1305 (20,25) |
7-Б алгебра | П.29 опрацювати, виконати письмово №1079,№1081,№1083,№1085,№1087. |
7-Б геометрія | П.13-15 повт, виконати письмово №694,№698,№700,№705. |
8-А алгебра | Пункт 23, №786, №788, №791, №793. |
8-А геометрія | Пункт 23, №777, №782, №798, №855 |
8-Б алгебра | П. 23.опрацювати ,виконати письмово №779,№781,№784,№786. |
8-Б геометрія | П. 23 , виконати письмово №851, №852, №853. №854, №857. |
9-А, Б алгебра | Повт. П1-3,виконати письмово №20.16,№20.18,№20.20,№20.21,№20.22. |
9-А,Б геометрія | П.19 повт., виконати письмово №21.65,№21.66,№21.67,№21.68,№21.69. |
11-А алгебра і початки аналізу | П.4 повт., виконати письмово №24.174,№24.175,№24.176. |
11-А геометрія | П 18 повт. ,виконати письмово №25.80,№25.81,№25.82,№25.84,№25.85,№25.87. |
Правознавство
Клас | Тема |
---|---|
9 |
Громадянська освіта
Клас | Завдання |
---|---|
10 | опрацювати тему 03-04 , розділ 7, www.sitizen.in.ua |
Фізика
Клас | Завдання |
---|---|
7 | повторити параграфи підручника 32,33, Впр.32 |
8 | опрацювати параграфи підручника 37,38,39. Виписати визначення , формули. Вправа 37 |
9 | опрацювати параграфи підручника 39,40 Розв язати № 23.15, 23.16, 23.18, 23.19 |
10 | опрацювати параграфи підручника 36-39.Виписати визначення , формули . Розв язати вправу38 |
11 | опрацювати параграфи підручника 38-40, виписати визначення. формули. Виконати Впр 40 |
11 астрономія | опрацювати та зробити конспект теми 8 (пункти 1,2). |
Хімія, природознавство
на 19.04.2021 | 8а | §34-35 повт |
8б | ||
9а | §30-32 повт. | |
9б | §30-32 повт. |
на 20.04.2021 | 7а | §23.повт. Лабораторный опыт №4 стр. 157 |
7б | §23. повт. Лабораторный опыт №4 стр. 157 | |
5а | §38-39 р.т. стр 57-59 |
на 21.04.2021 | 10а 10б | §32 повт. §33 конспект. |
11а | §38 | |
11б | ||
9б | §34 | |
8а | §36 | |
8б |
на 22.04.2021 | 5а | §37 |
5б | §38-39 р.т. стр 57-59 | |
7б | §24 стр. 164 №2,7 | |
9а | §34 |
на 23.04.2021 | 11а | §38 повт. Практическая стр 206 |
11б | ||
5б | §37 |
Біологія
Клас | Завдання |
---|---|
6 клас | |
7-А клас | §44 №41,42 ст. 35-36 |
7-Б клас | §40 №41,42 ст. 35-36 |
8 клас | §43-44 №32 ст. 38 |
9 клас | Прочитати § 43. Опрацювати § 44 -46. |
10 клас | §51,52 Выполнить кр. работу. Прислать в Вайбер до 26 апреля. |
11 клас | §46,47 Выполнить кр. работу. Прислать в Вайбер до 26 апреля. |
Географія
Клас | Завдання |
---|---|
6 клас | Повт. параграфи 41-51. Розглянути параграфи 52,53. Виконати тест в особистому кабінеті. До 17.04Тема: Гідросфера( виконуємо один раз) |
7 клас | Повт. параграфи 40-52. Розглянути § 53. Карта Євразії Виконати тест в особистому кабінеті. До 17.04Тема: Євразія. ( виконуємо один раз) |
8 клас | Повт. параграфи 43-47. Розглянути параграфи 48-49. |
9 клас | Розділ IV. Третинний сектор господарства Повт. Розглянути § 39, 40. Торгівля. Світова торгівля. Розглянути §41, 42. Туризм. Міжнародний туризм. |
10 клас | Розділ Африка. Повт. параграфи § 38-39. Розглянути - § 40. . Виконати тест в особистому кабінеті. До 17.04Тема: Африка ( виконуємо один раз) |
11 клас | Повт. §22,23.. Виконати тест в особистому кабінеті. Вторинний сектор економіки. ( виконуємо один раз) До 17.04.Тема:.Розглянути - § 25. Повт. §24. |
Харківщинознавство | Тема |
8-А, 8-Б | Підготувати інформацію за § 27. |
9-А, 9-Б | Підготувати інформацію за § 42. |
Інформатика (Кучков С.А.) sergkuchkov@gmail.com
Клас | Завдання |
---|---|
5 | Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Виконання проектів у середовищі Scratch |
6 - 7 | Виконання проектів у середовищі Scratch |
8 | Складання та виконання проектів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм Завдання 1. 1. Відкрийте середовище Lazarus. 2. Створіть проект для розв’язування задачі: Відомі довжини сторін двох прямокутників. Обчислити площі прямокутників та порівняти їх. Визначити, чи є прямокутники квадратами. Визначити, чи вміститься один прямокутник усередину другого. 1. Розмістіть на формі поля для введення даних написи для виведення результатів і три кнопки. 2. У проекті: · складіть обробник події Click для першої кнопки, виконання якого приведе до обчислення площ прямокутників та їх порівняння; · складіть обробник події Click для другої кнопки, виконання якого, залежно від вибраних прапорців, приведе до визначення того, чи є відповідний прямокутник квадратом; · складіть обробник події Click для третьої кнопки, виконання якого приведе до визначення, чи вміститься перший прямокутник усередину другого або другий прямокутник усередину першого, залежно від вибраного перемикача. 3. Збережіть проект у папці з іменем Практична 12_1, створеній у вашій папці. |
9 | Практична робота Складання й виконання алгоритмів опрацювання табличних величин. Розробка проекту в середовищі програмування Lazarus (FreePascal) Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм Завдання 3. Гра (12 балів) На деякій гральній дошці, яка має форму прямокутної таблиці з 5 стовпців і 5 рядків, випадково розміщуються білі та чорні фігури. У вибраному середовищі програмування створіть проект Гра, у якому після запуску гри фігури розташовуються в таблиці та виводиться повідомлення, фігур якого кольору на полі для гри виявилося більше. |
10 | За допомогою макету сайту (ПОСИЛАННЯ) створити свій власний сайт, тему вибрати довільно, будь - яку. Тобто замінити в макеті інформацію (наприклад, це може бути сайт готелю, туристичної фірми тощо...). Всі посилання повинні бути робочими. Картинки поміняти за бажанням. Але такого ж розміру!!! Практична робота №2 P.S. Всередині архіва є скрін з готовим html/css кодом!!! Чекаю на ваші роботи до понеділка. Нехай щастить! |
11 | Л/р №2 "Технології пошуку інформації в Інтернеті" |
Інформатика (Прокопенко Н.А.)
Клас | Завдання |
---|---|
5-11 | https://classroom.google.com/ |
Образотворче мистецтво
Клас | Завдання |
---|---|
5 | Тема:Петріківський розпис. Елементи техники. Практичне завдання. Виконайте ескiз розпису розділочної дощечки. |
6 | Тема: Сюжетно-тематична картина. Практичне завдання: Виконайте композицію на космічну тематику:" Летімо до іншої планети". |
7 | Тема: Ландшафтний дізайн. Практичне завдання: Вулиця иого міста. |
8 | Тема: Реалiстичний стиль у музичному мистецтвi. Відповісти на контрольні запитання с.176-181 |
9 | Тема: Поширення мистецтва. Музеї, галереї, бібліотеки. ст.180-191. Відповісти на контрольні запитання с.191 |
10 | Тема: Технологiя виготовлення виробу. Технологічність та якість виробу. Практичне завдання: опрацювати критерії оцінювання предмета інтер'єру. Виконати дизайнерський ескіз настінного годинника. Виконати ескіз вітража. |
Музичне мистецтво
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б | 1. Підручник https://uchebniki-online.net/121-muzykalnoe-iskusstvo-5-klass-masol-aristova.html с.125-128, записати з чого складається балет та його характеристики( що таке класичний танець, характерний танець, пантоміма) зі с.126. Фото запису надіслати на пошту до 25.04.21 arovairina544@gmail.com 2.Прослухати П. Чайковський фрагменти з балету «Лускунчик»: «Вальс квітів» https://www.youtube.com/watch?v=QF62OlzjwIw «Вальс снігових пластівців», https://www.youtube.com/watch?v=SMLNxo6Wr3g сцени битви Лускунчика з мишами |
6 класи | 1.Підручник https://uchebniki-online.net/189-muzyka-6-kals-masol-aristova.html, с. 124-127 записати до зошита, що таке концерт Фото запису надіслати на пошту до 25.04.21 arovairina544@gmail.com 2.Прослухати А. Марчелло «Концерт ре мінор для гобою та струнних», https://www.youtube.com/watch?v=N3nPvnc7OQ0 Д. Бортнянський Концерт ре мажор для чембало з оркестром |
7-А, 7-Б | 1.Підручник https://uchebniki-online.net/746-muzykalnoe-iskusstvo-7-klass-masol.html с. 89-95 2.Переглянути рок-оперу муз. О. Рибнікова сл. А. Вознесенського «Юнона и Авось» https://www.youtube.com/watch?v=6QxgfiRlEJo та написати до зошита своє враження від рок-опери ( до 10 речень), фото надіслати на пошту до 25.04.21 |
Основи здоров'я
Клас | Завдання | |
---|---|---|
5 | Опрацювати § 27, розглянути малюнок 83 на стор. 143, зробити висновок! Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта - filiponenkon@gmail.com. | |
6 |
| |
7 |
| |
8 |
| |
9 |
|
Фізична культура
Клас | Завдання |
---|---|
5-6 | 1. Приседание 12-15 раз. 2. Сгибание рук в упори лежа 10-15 раз. Упражнение "Планка"-30 секунд |
7-9 | 1. Прыжки "Кенгуру"-15-20 раз. 2. Наклон туловища -15-20 раз. 3. Упражнение "Планка "-1минута. |
10-11 | 1. Приседание -20 -25 раз. 2. Прыжки "Кенгуру" 10-15 раз. 3. "Планка"-2 минуты. Сгибание рук в упори лежа 20-25 раз. |
Трудове навчання (дівчата)
Фото робіт надсилати на Вайбер вчителя
Захист України (юнаки)
Клас | Тема |
---|---|
10 | Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях. Підручник стор 145-150 |
11 | НПЗ. Дії солдата у складі бойових груп, відділеннях. Тренування подолання ділянки з радіоактивним зараженням. |
Захист України (дівчата)
Клас | Завдання |
---|---|
10 | Повторити параграфи 32-40. |
11 | Повторити тему "Кровотечі. Зупинка зупинка кровотеч". |