Завдання для учнів 5-11 класів на час карантину (на період 19.04- 23.04.)

Уроки проводяться онлайн за розкладом. Детальна інформація й пояснення під час проведення уроків.

Українська мова

КласЗавдання
5-А§ 52 (повторити), вправа 467 (письмово);
§ 53 (вивчити правила), вправи 475, 480 (письмово).
5-Бп. 51, впр. 455 письмово , вивчити п. 52, впр. 466 письмово, впр. 469 письмово
6-А, ВП. 51, впр 470 (письмово), п. 52, впр. 476, 480 (письмово)
6-БОпрацювати параграфи 53, 54, 55; виконати вправи 482, 499, 504.
7Підготуватися до контрольної роботи з теми "Прислівник. Сполучник".Опрацювати параграф 34; виконати вправи 349, 348, 407.
8

§ 36 (розглянути правила), вправа 375 (письмово), індивідуальні завдання.

9П. 30, впр. 414, 421 (письмово)
10-А

§ 26 (розглянути), вправа 314 (письмово), тестові завдання.

10-БОпрацювати параграф 28; виконати вправи 331, 338.
11-А

Вправа 287 (письмово), тестові завдання.

11-БОпрацювати параграф 36; виконати вправи 322, 323, 324, 329.

Українська література

КласЗавдання
5-АСтор. 212 – 213(читати).
Вивчити напам’ять одну поезію (на вибір).
5-Бс.197 - вивчити вірш напам’ять, с. 195-196 повторити поняття з теорії літератури
6-А, ВПрочитати с.201- 215, с. 215-216 відповідати на питання 1-3, 10 письмово, 4-9 усно
6-БВиписати цитати для характеристики героїв повісті Л. Ворониної "Таємне Товариство Боягузів..."Підготуватися до контрольної роботи за творчістю В. Нестайка, Я. Стельмаха, Л. Ворониної.
7Прочитати повість О. Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили..."Виписати цитати для характеристики образів повісті
8

Юрій Винничук. «Місце для дракона» – повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони» (читати).

9

Опрацювати с. 294-295, відповідати на питання

с. 295-296 (усно) , прочитати роман “Чорна рада”
10-А

Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії «Блакитна Панна» (вивчити напам’ять).

10-БС. 224-229 (прочитати, виписати основне). Вивчити напам'ять вірш "Чари ночі".
11-А

Василь Стус. «Господи, гніву пречистого…». Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у власному виборі. Приклад великої мужності й сили духу (вивчити вірш напам’ять).

11-БПідготуйтеся до контрольної роботи на тему:"Літературне "шістдесятництво"".С. 234-237 (прочитати, виписати основне).

Російська мова

КласЗавдання
5-А, 5-Б§ 65, упр. 297, 300, 303 (I-II)
6-А, 6-Бстр 165-167 упр.374, 377
6-В
7-А, 7-Б
8-А
8-Б$ 26-27 упр.189, 193
9-А, 9-Бупр. 210 (I и III), упр. 221 (1 и 2)
10$ 50,51 стр.323 рубрика "Дома" конспект
11-А, 11-Б Зарубежная литература

Задание на 22.04.2021

Габриэль Гарсиа Маркес.

Прочитать рассказ «Старик с крыльями»

Учебник, с. 149-151 (прочитать), ответить (устно) на вопросы 1-14 на с.151.

11-А, 11-Б Русский язык и литератураЗадание на 21.04.21 и 22.04.21

Література

КласЗавдання
5-А, 5-Бс. 272-282 - прочитать, задание 1, 4, 5, 6, 9 - устно, 10 - письменно (на черновике)
6-А, 6-Бопределить тему и идею прочитанных рассказов и записать в тетрадь
6-В
7-А, 7-Б
8-А
8-Бписьменно ответить на вопросы стр.261-262
9-А, 9-Бс. 240-251 - прочитать, подготовить ответы на вопросы 1-12 на с. 252 (устно)
10стр 143-148 конспект "Течения раннего модернизма"

Англійська мова

КласЗавдання
5-А, 5-Б (Кравченко В.А.)

Pupil 's Book: ex. 3, 5, p. 175; ex. 3, p. 177 write.
Work Book: ex. 2, 3, p. 95; ex.4, 1, p. 96.

5-А, 5-Б (Кострикіна С.В.)
6-А, 6-В (Яковенко С.П.)TB exercises 2,3 page 155, exercise 6 page 157; WB Lessons 1 pages 87-88.
6-А (Філосопова Г.О.) Tb Ex.6 p.154( write and learn the story about Kyiv);
6-Б (Кравченко В.А.)Pupil ' s Book: ex. 1, p. 160 learn the words; ex. 5, 6, p. 162 write. Work Book: ex.1, 2, p. 89
6-Б (Кострикіна С.В.)
6-В (Філосопова Г.О.)Tb Ex. 6P.154( write and learn), Wb. Lessons7,8 p.87
7-А (Яковенко С.П.)WB Lessons 7-8 pages 80-82.
7-А (Філосопова Г.О.)Tb Ex.2p.130. Wb Lesson 5,6 p.79;
7-Б (Кострикіна С.В.)
7-Б (Кравченко В.А.)Pupil 's Book: ex.5, p. 147; ex. 9, p. 150 write Work Book: ex.3, 4, p. 86; ex. 2, 3, p. 88
8-А, 8-Б (Яковенко С.П.)TB exercise 8 page 198, ex. 1(a,b) page 199; WB exercises 12-14 pages 86-87.
8-А, 8-Б (Філосопова Г.О.)Tb.Ex.3p195, Ex5p.197.;
9-А (Кострикіна С.В.)
9-Б (Яковенко С.П.)TB exercise 1 pages 201-202; WB exercises 17-20 pages 79-81.
9-Б (Філосопова Г.О.)Tb. Ex.3(a, b, c, d)p.189. Wb.unit 4 Ex.5a, 6.
9-А (Кравченко В.А.)

Pupil 's Book: ex. 3, 184 read and translate; ex. 6, 7, p. 186

Work Book: ex.3, p. 73; ex. 4, 5, p. 74

10-А, 10-Б (Кострикіна С.В.)
10-А, 10-Б (Кравченко В.А.)Pupil 's Book: ex. 1, p. 172 learn the words; ex. 3, p. 172 read and translate; ex. 4, 5, p. 173; p. 174 revise the rule; ex. 11, 12, 14, p. 175 write
11-А (Кострикіна С.В.)
11-Б (Кравченко В.А.)Pupil 's Book: p. 210 revise the rule; ex. 3, 4, 5, p. 212 write; pp. 213, 215 learn the words; ex. 4, p. 218 write.

Вступ до історії

КласТемаДомашнє завдання
5-А, БЧим відрізняється наукове й мистецьке осмислення минулого?Читати параграф 24, пит. с. 171 –
• Оберіть будь-яку картину історичного жанру – поясніть чи може вона слугувати історичним джерелом. – письмово. Надіслати фото картини (чи посилання на неї), та пояснення..

Історія

Выполненные задания можно отсылать на указанный электронный адрес. По всем вопросам можно обращаться на электронный адрес aak2776154@gmail.com.

Предмет

Клас

Тема

Домашнє завдання

Всесвітня історія. Історія України

6-А,Б,В

Релігія, сім’я, виховання та господарство давніх римлян

Читати параграф 42, пит. усно

https://www.youtube.com/watch?v=JI3pqX9upC0

Історія України

7- А,Б

Інкорпорація руських земель до складу інших держав.

Читати параграф 20, питання 11 на ст.111 - письмово.

https://www.youtube.com/watch?v=j_SHV_VXr84

Всесвітня історія

7- А,Б

Центральна та Східна Європа.

Читати параграф 20. Питання 13 – самостійно – письмово: Дайте оцінку поглядам таборитів. Чи можливо на таких принципах побудувати суспільство?

Історія України

8- А,Б

Церковне життя. Розвиток культури

Читати параграф 28, питання на с. 217 усно

https://www.youtube.com/watch?v=JRBvA0VK-QQ

Всесвітня історія

8- А,Б

Просвітництво та абсолютизм

Читати параграф 22, питання на с.191- письмово.

https://www.youtube.com/watch?v=ac37nr6uLBQ&list=PLv6ufBUWdRi1jogCA5VoejnnP1pX7WsBK&index=71

Історія України

9- А,Б

Російська революція 1905-1907 рр. на українських землях

Читати параграф 25, пит. усно, питання 14 на ст.225 – письмово

https://www.youtube.com/watch?v=ygwv0pfleI0&list=PLv6ufBUWdRi3a99-jLH5Z5adiwYVv16jD&index=36

Всесвітня історія

9- А,Б

Італія

Читати параграф 19, питання 11 – скласти порівняльну таблицю на ст.. 153 – письмово.

Історія України

10-А,Б

Початок Другої світової війни та Україна

Читати параграф 30-31, питання усно,

Питання письмово- Назвіть позитивні і негативні сторони об'єднання українських земель в складі УРСР.

Всесвітня історія

10-А,Б

Підготовчі заходи Сталіна до воєнного вторгнення в Європу

Читати параграф 26, пит. на ст. 158 усно.

https://www.youtube.com/watch?v=2lhOqSIzafA

https://www.youtube.com/watch?v=nZ_wGzyFW8s

Всесвітня історія

10-А,Б

Початок Другої світової війни.

Читати параграф 27, питання - Які чинники сприяли воєнним перемогам Німеччини на першому етапі війн

Історія України

11-А,Б

Освіта та наука

Читати параграф 29, пункт 1-3, пит.усно,

питання 5 на ст. 252 -письмово

Всесвітня історія

11-А,Б

Основні тенденції розвитку літератури у др.п.ХХ - на поч. ХХІ ст..

Читати параграф 22, пункт 1-4, пит.усно, питання 9 письмово

Математика

КласЗавдання
5-А, 5-БПункт 38, №1111, №1120, №1125, №1142 (6, 7), №1159 (1), №1144 (1, 2, 3)
6-А, Б, ВПункт 45, №1254, №1256, №1258, №1260, №1264, №1354, №1305 (20,25)
7-Б алгебра

П.29 опрацювати, виконати письмово №1079,№1081,№1083,№1085,№1087.

7-Б геометрія

П.13-15 повт, виконати письмово №694,№698,№700,№705.

8-А алгебраПункт 23, №786, №788, №791, №793.
8-А геометріяПункт 23, №777, №782, №798, №855
8-Б алгебраП. 23.опрацювати ,виконати письмово №779,№781,№784,№786.
8-Б геометріяП. 23 , виконати письмово №851, №852, №853. №854, №857.
9-А, Б алгебра

Повт. П1-3,виконати письмово №20.16,№20.18,№20.20,№20.21,№20.22.

9-А,Б геометрія

П.19 повт., виконати письмово №21.65,№21.66,№21.67,№21.68,№21.69.

11-А алгебра і початки аналізу

П.4 повт., виконати письмово №24.174,№24.175,№24.176.

11-А геометрія

П 18 повт. ,виконати письмово №25.80,№25.81,№25.82,№25.84,№25.85,№25.87.

Правознавство

КласТема
9

Громадянська освіта

КласЗавдання
10опрацювати тему 03-04 , розділ 7, www.sitizen.in.ua

Фізика

КласЗавдання
7повторити параграфи підручника 32,33, Впр.32
8опрацювати параграфи підручника 37,38,39. Виписати визначення , формули. Вправа 37
9опрацювати параграфи підручника 39,40 Розв язати № 23.15, 23.16, 23.18, 23.19
10опрацювати параграфи підручника 36-39.Виписати визначення , формули . Розв язати вправу38
11опрацювати параграфи підручника 38-40, виписати визначення. формули. Виконати Впр 40
11 астрономіяопрацювати та зробити конспект теми 8 (пункти 1,2).

Хімія, природознавство

на 19.04.2021 §34-35 повт
§30-32 повт.
§30-32 повт.
на 20.04.2021 §23.повт. Лабораторный опыт №4 стр. 157
§23. повт. Лабораторный опыт №4 стр. 157
§38-39 р.т. стр 57-59
на 21.04.2021 10а 10б §32 повт. §33 конспект.
11а §38
11б
§34
§36
на 22.04.2021 §37
§38-39 р.т. стр 57-59
§24 стр. 164 №2,7
§34
на 23.04.2021 11а §38 повт. Практическая стр 206
11б
§37

Біологія

КласЗавдання
6 клас
7-А клас §44 №41,42 ст. 35-36
7-Б клас§40 №41,42 ст. 35-36
8 клас§43-44 №32 ст. 38
9 класПрочитати § 43. Опрацювати § 44 -46.
10 клас §51,52 Выполнить кр. работу. Прислать в Вайбер до 26 апреля.
11 клас§46,47 Выполнить кр. работу. Прислать в Вайбер до 26 апреля.

Географія

КласЗавдання
6 клас

Повт. параграфи 41-51. Розглянути параграфи 52,53. Виконати тест в особистому кабінеті. До 17.04Тема: Гідросфера( виконуємо один раз)

7 клас

Повт. параграфи 40-52. Розглянути § 53. Карта Євразії Виконати тест в особистому кабінеті. До 17.04Тема: Євразія. ( виконуємо один раз)

8 класПовт. параграфи 43-47. Розглянути параграфи 48-49.
9 клас

Розділ IV. Третинний сектор господарства

Повт. Розглянути § 39, 40. Торгівля. Світова торгівля. Розглянути §41, 42. Туризм. Міжнародний туризм.

10 клас

Розділ Африка. Повт. параграфи § 38-39. Розглянути - § 40. . Виконати тест в особистому кабінеті. До 17.04Тема: Африка ( виконуємо один раз)

11 класПовт. §22,23.. Виконати тест в особистому кабінеті. Вторинний сектор економіки. ( виконуємо один раз) До 17.04.Тема:.Розглянути - § 25. Повт. §24.
ХарківщинознавствоТема
8-А, 8-БПідготувати інформацію за § 27.

9-А, 9-Б

Підготувати інформацію за § 42.

Інформатика (Кучков С.А.) sergkuchkov@gmail.com

КласЗавдання
5Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч.

Виконання проектів у середовищі Scratch

/Files/images/1/вапвап.png
6 - 7

Виконання проектів у середовищі Scratch

/Files/images/пвапвп.png
8

Складання та виконання проектів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин

посилання на відео

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм

Завдання 1.

1. Відкрийте середовище Lazarus.

2. Створіть проект для розв’язування задачі: Відомі довжини сторін двох прямокутників. Обчислити площі прямокутників та порівняти їх. Визначити, чи є прямокутники квадратами. Визначити, чи вміститься один прямокутник усередину другого.

1. Розмістіть на формі поля для введення даних написи для виведення результатів і три кнопки.

2. У проекті:

· складіть обробник події Click для першої кнопки, виконання яко­го приведе до обчислення площ прямокутників та їх порівняння;

· складіть обробник події Click для другої кнопки, виконання якого, залежно від вибраних прапорців, приведе до визначення того, чи є відповідний прямокутник квадратом;

· складіть обробник події Click для третьої кнопки, виконання якого приведе до визначення, чи вміститься перший прямокут­ник усередину другого або другий прямокутник усередину пер­шого, залежно від вибраного перемикача.

3. Збережіть проект у папці з іменем Практична 12_1, створеній у вашій папці.

9

Практична робота

Складання й виконання алгоритмів опрацювання табличних величин.

посилання

Розробка проекту в середовищі програмування Lazarus (FreePascal)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм

Завдання 3. Гра (12 балів)

На деякій гральній дошці, яка має форму прямокутної таблиці з 5 стовпців і 5 рядків, випадково розміщуються білі та чорні фігури. У вибраному середовищі програмування створіть проект Гра, у якому після запуску гри фігури розташовуються в таблиці та виводиться повідомлення, фігур якого кольору на полі для гри виявилося більше.

10За допомогою макету сайту (ПОСИЛАННЯ) створити свій власний сайт, тему вибрати довільно, будь - яку. Тобто замінити в макеті інформацію (наприклад, це може бути сайт готелю, туристичної фірми тощо...).
Всі посилання повинні бути робочими. Картинки поміняти за бажанням. Але такого ж розміру!!!

/Files/images/3443345.png

Практична робота №2 P.S. Всередині архіва є скрін з готовим html/css кодом!!!


Чекаю на ваші роботи до понеділка. Нехай щастить!
11Л/р №2 "Технології пошуку інформації в Інтернеті"

Інформатика (Прокопенко Н.А.)

КласЗавдання
5-11https://classroom.google.com/

Образотворче мистецтво

КласЗавдання
5Тема:Петріківський розпис. Елементи техники. Практичне завдання. Виконайте ескiз розпису розділочної дощечки.
6 Тема: Сюжетно-тематична картина. Практичне завдання: Виконайте композицію на космічну тематику:" Летімо до іншої планети".
7Тема: Ландшафтний дізайн. Практичне завдання: Вулиця иого міста.
8Тема: Реалiстичний стиль у музичному мистецтвi. Відповісти на контрольні запитання с.176-181
9Тема: Поширення мистецтва. Музеї, галереї, бібліотеки. ст.180-191. Відповісти на контрольні запитання с.191
10Тема: Технологiя виготовлення виробу. Технологічність та якість виробу. Практичне завдання: опрацювати критерії оцінювання предмета інтер'єру. Виконати дизайнерський ескіз настінного годинника. Виконати ескіз вітража.

Музичне мистецтво

КласЗавдання
5-А, 5-Б

1. Підручник https://uchebniki-online.net/121-muzykalnoe-iskusstvo-5-klass-masol-aristova.html

с.125-128, записати з чого складається балет та його характеристики( що таке класичний танець, характерний танець, пантоміма) зі с.126.

Фото запису надіслати на пошту до 25.04.21 arovairina544@gmail.com

2.Прослухати П. Чайковський фрагменти з балету «Лускунчик»: «Вальс квітів»

https://www.youtube.com/watch?v=QF62OlzjwIw

«Вальс снігових пластівців»,

https://www.youtube.com/watch?v=SMLNxo6Wr3g

сцени битви Лускунчика з мишами

https://www.youtube.com/watch?v=7ihHHY_XZy0

6 класи

1.Підручник https://uchebniki-online.net/189-muzyka-6-kals-masol-aristova.html, с. 124-127 записати до зошита, що таке концерт

Фото запису надіслати на пошту до 25.04.21 arovairina544@gmail.com

2.Прослухати А. Марчелло

«Концерт ре мінор для гобою та струнних», https://www.youtube.com/watch?v=N3nPvnc7OQ0

Д. Бортнянський

Концерт ре мажор для чембало з оркестром

https://www.youtube.com/watch?v=PGc6K7gAmEU

7-А, 7-Б

1.Підручник https://uchebniki-online.net/746-muzykalnoe-iskusstvo-7-klass-masol.html с. 89-95

2.Переглянути рок-оперу муз. О. Рибнікова сл. А. Вознесенського «Юнона и Авось»

https://www.youtube.com/watch?v=6QxgfiRlEJo

та написати до зошита своє враження від рок-опери ( до 10 речень), фото надіслати на пошту до 25.04.21

arovairina544@gmail.com

Основи здоров'я

КласЗавдання
5Опрацювати § 27, розглянути малюнок 83 на стор. 143, зробити висновок!
Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта - filiponenkon@gmail.com.
6

Опрацювати § 26 і 29.

7

Опрацювати §27 – 28. Вправа № 17, стор. 143 -144 письмово.

Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта - filiponenkon@gmail.com.

8

Опрацювати §26-27.

9

Опрацювати § 26-27. Практичне завдання № 11, стор. 135 – 136 письмово.

Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта - filiponenkon@gmail.com.

Фізична культура

КласЗавдання
5-61. Приседание 12-15 раз.
2. Сгибание рук в упори лежа 10-15 раз.
Упражнение "Планка"-30 секунд
7-91. Прыжки "Кенгуру"-15-20 раз.
2. Наклон туловища -15-20 раз.
3. Упражнение "Планка "-1минута.
10-111. Приседание -20 -25 раз.
2. Прыжки "Кенгуру" 10-15 раз.
3. "Планка"-2 минуты. Сгибание рук в упори лежа 20-25 раз.

Трудове навчання (дівчата)

Фото робіт надсилати на Вайбер вчителя

КласЗавдання
5-А, 5-Б"Прикраса з ниток", приклад:
/Files/images/karantin/5.jpg
6-А"Торбинка для дрібничок", приклад:
/Files/images/karantin/6.jpg
6-Б та 6-В"Виготовлення листівки"

Приклади

/Files/images/12/0-02-05-3b3c84bb022b98e4b5c42830f922de110bc769bb95d55474d9669e148156cbc9_b9c83473.jpg/Files/images/12/0-02-05-05898325c6dbe4cd7aba39153c620a09efe05afdbe6b91b26222cb0ff6026579_b9c864a2.jpg/Files/images/12/0-02-05-d0d39ba15b89cc9adf85309d390076b5ede6623da73fc1994fa11f1e1eeecf01_8a865be4.jpg
7-А, 7-Б"Декоративна подушка", приклад:
/Files/images/karantin/7.jpg
8-А, 8-Б"Вироби з бісеру", приклад:
/Files/images/karantin/8.jpg
9-А, 9-Б"Декоративні вироби з бісеру", приклад:
/Files/images/karantin/9.jpg/Files/images/karantin/9-б.jpg

Захист України (юнаки)

КласТема
10Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях. Підручник стор 145-150
11НПЗ. Дії солдата у складі бойових груп, відділеннях. Тренування подолання ділянки з радіоактивним зараженням.

Захист України (дівчата)

КласЗавдання
10Повторити параграфи 32-40.
11Повторити тему "Кровотечі. Зупинка зупинка кровотеч".
Кiлькiсть переглядiв: 1081