Завдання для учнів 5-11 класів на час карантину (на період 26.04- 30.04.)
Уроки проводяться онлайн за розкладом. Детальна інформація й пояснення під час проведення уроків.
Українська мова
Клас | Завдання |
---|---|
5-А | § 54 (вивчитиправила), вправи 485, 487 (письмово); § 55 (розглянути), вправа 491 (письмово). |
5-Б | п. 52, впр. 465 письмово , впр. 467 письмово, написати твір-роздум “ Чому потрібно берегти природу?” |
6-А, В | П. 52, впр 473 (письмово), п. 53, впр. 491, п.54.впр. 497(письмово) |
6-Б | Опрацювати параграфи 56, 57; виконати вправи 516, 525. |
7 | Опрацювати параграф 35; виконати вправи 418, 419. |
8 | § 38, 39, (розглянути правила), вправа 386, 394 (письмово), індивідуальні завдання. |
9 | П. 31, впр. 427, 433 (письмово) |
10-А | § 27 (розглянути), вправа 325 (письмово), тестові завдання. |
10-Б | Опрацювати параграф 29, повторити параграфи 21-29, підготуватися до контрольної роботи; виконати вправи 344, 347. |
11-А | Вправа 288 (письмово), тестові завдання. |
11-Б | Опрацювати параграф 37; виконати вправи 333, 334, 338, 340 |
Українська література
Клас | Завдання |
---|---|
5-А | Стор. 215 – 221 (читати). |
5-Б | с.199 - 202 вивчити вірш напам’ять (на вибір), с. 199-200 -відповідати на питання., с. 202 №1-3 (письмово), 4-10 (усно) |
6-А, В | Прочитати с.216- 227, відповідати на питання с.227-228. (1-3) письмово, (4-10) усно |
6-Б | Прочитати сторінки 233-240. |
7 | Придумати продовження повісті Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили". (Детальне роз'яснення щодо виконання завдання буде надано на уроці). |
8 | Юрій Винничук. «Місце для дракона» – повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони» (виписати цитати для характеристики головних героїв). |
9 | с. 297-302 скласти хронологічну таблицю, с.302-303, відповідати на питання (усно). |
10-А | Олександр Олесь. «Чари ночі» – перлина інтимної лірики української поезії (вивчити напам’ять). |
10-Б | Опрацювати сторінки 230-231, прочитати драматичний етюд "По дорозі в казку" Олександра Олеся. |
11-А | Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття (опрацювати запропонований матеріал), тестові завдання. |
11-Б | Опрацювати сторінки 241-247. |
Російська мова
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б | Повторить параграфы 63, 64, 65 – выучить правила! Составить словарный диктант (30 слов) на эти правила Упражнения 301, 302 – письменно |
6-А, 6-Б | §41 упр 385; стр171 устно рубрика "Проверь свои знания" упр.389 |
6-В | п.38-39 упр.353, 358, 361п.32-37 - повторить изученное по имени числительному; упр.335, 350 |
7-А, 7-Б | п.57 упр.293, 295, 299 |
8-А | п.36-37 упр.230, 233 |
8-Б | §26 упр.185 |
9-А, 9-Б | Упражнение 229, задание на распечатке (см. Viber), упражнения 7, 8, 9 |
10 | ответить письменно на вопросы стр 325, выстроить сюжетные линии главных героев романа"Война и мир" и записать в тетрадь. |
11-А, 11-Б Зарубежная литература | |
11-А, 11-Б Русский язык и литература | Задание на 28.04.2021 и 29.04.2021 |
Література
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б | С. 284-296 – прочитать С. 297 – вопросы 1-7 (отвечать устно) С. 301 – задания 1-4 – устно, 10 – письменно |
6-А, 6-Б | стр.207-209 записать конспект,прочитать рассказы"Улыбка" "Все лето в один день" Выписать со стр.215 основные понятия и выучить. |
6-В | написать отзыв о рассказе "Котенок Господа Бога" |
7-А, 7-Б | написать сочинение-отзыв о прочитанной повести "Алые паруса" |
8-А | написать сочинение-рассуждение "В жизни всегда есть место подвигам" (по прочитанному рассказу "Старуха Изергиль") |
8-Б | Выполнить контрольную работу читать рассказ М.Горького «Старуха Изергиль» |
9-А, 9-Б | С.253-261 – прочитать, задания 1-10 письменно (с.262) |
10 | стр 140 письменно ответить на вопросы 1-8 |
Англійська мова
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б (Кравченко В.А.) | Pupil 's Book: ex. 2, 3, p. 177 read and translate.Work Book: ex. 1, 2, p. 96 |
5-А, 5-Б (Кострикіна С.В.) | |
6-А, 6-В (Яковенко С.П.) | TB page 160 learn new words, ex. 5,6 page 162, WB Lesson 2 pages 88-90. |
6-А (Філосопова Г.О.) | Write time- table ; Wb Lessons2, 3 p.88-92 ; |
6-Б (Кравченко В.А.) | Pupil ' s Book: ex. 1, p. 167 learn the words; ex. 5, p. 170 write Work Book: ex.1. 2, p. 91; ex. 3, p. 92 |
6-Б (Кострикіна С.В.) | |
6-В (Філосопова Г.О.) | Write time- table ; Wb Lessons2, 3 p.88-92 ; |
7-А (Яковенко С.П.) | TB ex.2 pages 133-134, ex.4 page 135; WB Lesson 9 pages 82-84. |
7-А (Філосопова Г.О.) | TbEx3, 4 p.146( write and learn), Wb Lesson 3 p.86 ; |
7-Б (Кострикіна С.В.) | |
7-Б (Кравченко В.А.) | Pupil ' s Book ex. 2, p. 151 read and translate; ex.5, p. 152 write Work Book: ex. 1, 2, p. 89 |
8-А, 8-Б (Яковенко С.П.) | TB ex.3-5 pages 201-202; WB ex.17-18 pages 88-89, ex.1-5 pages 90-92. |
8-А, 8-Б (Філосопова Г.О.) | Tb: Ex2p.200; Ex 4, 5p.202 |
9-А (Кострикіна С.В.) | |
9-Б (Яковенко С.П.) | |
9-Б (Філосопова Г.О.) | Tb Ex1(b) to write p.202, Ex 2 ( to read and translate) , Ex3 p.204( to write). |
9-А (Кравченко В.А.) | Pupil 's Book ex. 5, p. 191; 3, p.193Work Book: ex. 5, 6, p. 75; |
10-А, 10-Б (Кострикіна С.В.) | |
10-А, 10-Б (Кравченко В.А.) | Pupil 's Book ex. Ex. 1, p. 176 read and translate; ex. 5, p. 177 learn the words; p 178 revise the rule; ex. 7, 8, p. 178 write |
11-А (Кострикіна С.В.) | |
11-Б (Кравченко В.А.) | Pupil ' s Book p. 230 learn the words; ex. 5, p. 230 read and translate; p. 232 revise the rule; ex. 3, 4, p. 233 write |
Вступ до історії
Выполненные задания можно отсылать на указанный электронный адрес. По всем вопросам можно обращаться на электронный адрес aak2776154@gmail.com.
Клас | Тема | Домашнє завдання |
---|---|---|
5-А, Б | Що визначало впродовж історії заняття мешканців українських сіл. | Читати параграф 25, питання на ст. 178-179 усно. Письмово - Що, по –вашому, здатне повернути людей до сіл? Див.за посиланням- https://www.youtube.com/watch?v=gLHccS4iaq0 (0.00 -4.55.) |
Історія
Выполненные задания можно отсылать на указанный электронный адрес. По всем вопросам можно обращаться на электронный адрес aak2776154@gmail.com.
Предмет | Клас | Тема | Домашнє завдання |
---|---|---|---|
Всесвітня історія. Історія України | 6-А,Б,В | Диктатура Гая Юлія Цезаря | Д. з. параграф 43. Питання усно на ст..189. Письмово - Чому за правління Цезаря зберігався республіканський лад? – с. 189. https://www.youtube.com/watch?v=CltpcZvIW9Q |
Всесвітня історія. Історія України | 6-А,Б,В | Створення Римської імперії. | Опрацювати параграф 44, пит. усно https://www.youtube.com/watch?v=6XwcOUXfXs0 |
Історія України | 7- А,Б | Українські землі в складі Великого Князівства Литовського | Д.З. п. 21, питання 11 на ст. 117 -письмово. https://www.youtube.com/watch?v=w_SHNpEaIUs |
Всесвітня історія | 7- А,Б | Середньовічний Китай та Японія | Читати параграф 23, Питання 10 – самостійно – письмово: Більшість винаходів, зроблених людством у Середні вікі, було здійснено китайцями; за рівнем життя Китай випереджав решту країн світу аж до ХІХ ст. Чим це можна пояснити? https://www.youtube.com/watch?v=-s-4aoQYoSI |
Історія України | 8- А,Б | Імперський наступ на автономію Гетьманщини | Читати параграф 29, питання на с. 229, усно. Питання 12 на ст.229 –письмово. |
Всесвітня історія | 8- А,Б | Міжнародні відносини ХVІІІ ст. | Опрацювати параграф 24, пункти 1-3 пит. на ст. 1-4, 7-9 усно |
Історія України | 9- А,Б | Столипінська аграрна реформа | Читати параграф 26, пункт 1, пит. усно, питання 12 - письмово |
Історія України | 9- А,Б | Наддніпрянська Україна в 1907-1914 рр. | Домашнє завдання . Читати параграф 26, Уявіть себе учасником «справи Бейліса» (прокурор або адвокат). Підготуйте звинувачувальну, або виправдальну промову. https://www.youtube.com/watch?v=WZ4A8Osx8iM |
Всесвітня історія | 9- А,Б | Китай | Читати параграф 24, пит. на ст. 204 усно. |
Історія України | 10-А,Б | Радянська влада на західній Україні. | Читати параграф 30-31,пункт 4, питання усно, Питання письмово- Назвіть позитивні і негативні сторони об'єднання українських земель в складі УРСР. |
Всесвітня історія | 10-А,Б | Початок Другої світової війни. | Читати параграф 27, питання - Які чинники сприяли воєнним перемогам Німеччини на першому етапі війн |
Історія України | 11-А,Б | Література та мистецтво | Читати параграф 29, пункт 4, пит.усно, Питання письмово – Мій улюблений сучасний український письменник |
Всесвітня історія | 11-А,Б | Основні тенденції розвитку мистецтва у др.п.ХХ - на поч. ХХІ ст.. | Читати параграф 22, пункт 5-10, пит.усно, питання 12 -письмово |
Математика
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б | Пункт 37, 38, №1110, №1085, №1094, №1129, №1142 (8, 9), №1144 (6, 7) |
6-А, Б, В | Пункт 46, №1279 (а, б), №1273, №1369, №1304 (1, 2), №1285, №1288 |
7-Б алгебра | П.4-6 повт. , виконати письмово №1095,№1099,№1103,№1146. |
7-Б геометрія | П.17-20 повт, виконати письмово №725,№726,№728. |
8-А алгебра | Пункт 23 № 798, №803, №763 (весь). |
8-А геометрія | Пункт 23, №780 (а, б), №759, №796, №731. |
8-Б алгебра | П. 1-4 повт. ,виконати письмово №788,№791,№800,№815. |
8-Б геометрія | П.1 2- 14 повт. , виконати письмово сб.стор.20 №134, №137,№138,№141. |
9-А, Б алгебра | Повт. П7-8,виконати письмово №20.34,№20.37,№20.38(1,2),№20.39,№20.42(1-3). |
9-А,Б геометрія | П.8-11 повт., виконати письмово сб.стор. 19-21,№150,№151,№160,№162,№170. |
11-А алгебра і початки аналізу | П.1-4 повт., виконати письмово №24.146,№24.149,№24.150,№24.151. |
11-А геометрія | П 1-3 повт. ,виконати письмово №25.114,№25.116,№25.120,№25.121. |
Правознавство
Клас | Тема |
---|---|
9 | §21 |
Громадянська освіта
Клас | Завдання |
---|---|
10 | §. 49 |
Фізика
Клас | Завдання |
---|---|
7 | |
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
11 астрономія |
Хімія, природознавство
на 26.04.2021 | 8а | тест |
8б | ||
9а | § 35 конспект. | |
9б | § 35 конспект. |
на 27.04.2021 | 7а | Проект по теме: 1) Исследования качества воды с разных источников 2) Сохранение чистоты водохранилищ: решение проблемы загрязнения. 3) Способы очистки воды |
7б | ||
5а | §40-41 |
на 28.04.2021 | 10а 10б | § 30-§34 повт. |
11а | §37-38 повт | |
11б | ||
9б | §36 консп. | |
8а | §33 лаб.опыт стр 177 | |
8б |
на 29.04.2021 | 5а | §42 р.т стр 60-61 |
5б | §40-41 | |
7а | §24 стр. 164 №2,7 | |
9а | § |
на 30.04.2021 | 10б | тест |
10а | тест | |
11а | тест | |
11б | ||
5б | §42 р.т стр 60-61 |
Біологія
Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта (filiponenkon@gmail.com).Клас | Завдання | |
---|---|---|
6 клас |
| |
7-А клас | ||
7-Б клас | ||
8 клас | ||
9 клас |
| |
10 клас | ||
11 клас |
Географія
Клас | Завдання |
---|---|
6 клас | Повт. параграфи 41-53. Розглянути § 54,55 . Виконати тест в особистому кабінеті. До 30.04 Тема: Узагальнення. Гідросфера ( виконуємо один раз) |
7 клас | Повт. § 40-53. Карта Євразії. Виконати тест в особистому кабінеті. До 30.04Тема: Євразія. ( виконуємо один раз) Розглянути § 54,55. Карта океанів. Тихий океан. Підготув. до тестування . |
8 клас | Повт. параграфи 43-49. Розглянути параграфи 50,51. Виконати тест в особистому кабінеті. До 30.04 Тема: Населення України і світу. |
9 клас | Розділ IV. Третинний сектор господарства. Виконати тест в особистому кабінеті. До 30.04 Повт. § 39-42. Розглянути § 43. |
10 клас | Розділ Африка. Повт. параграфи § 38-40. Розглянути - § 41,42.. . Виконати тест в особистому кабінеті. До 30.04 |
11 клас | Повт. §22-25.. Виконати тест в особистому кабінеті. . ( виконуємо один раз) До 30.04.Тема: Третинний сектор економіки. Розглянути - § 26,27. |
Харківщинознавство | Тема |
8-А, 8-Б | Підготувати інформацію за § 28. Інформацію відправити yusamoryadova@gmail.com |
9-А, 9-Б | Підготувати інформацію за § 43. Інформацію відправити yusamoryadova@gmail.com |
Інформатика (Кучков С.А.) sergkuchkov@gmail.com
Клас | Завдання |
---|---|
5 | Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Виконання проектів у середовищі Scratch Лабиринт. Частина 2 |
6 - 7 | Виконання проектів у середовищі Scratch Створити 2 проекти: 1 проект; 2 проект. Проект Scratch "Автомобіль на дорозі" Проєкт Scratch "Вежа" |
8 | Інформатика 8 клас. Завдання 6.5.6 Прапорці та їх використання у Lazarus. |
9 | Практична робота "Створення графічних примітивів в середовищі програмування Lazarus" |
10 | Опрацювати урок, повторити (скриншот коду веб - сторінки нижче) Створити веб - сторінку за зразком (нижче) і додати за змістом картинки 7 див світу Використати "class, margin, padding, hover" та інші відомі вам вже поняття. |
11 | Л/р №2 "Технології пошуку інформації в Інтернеті" |
Інформатика (Прокопенко Н.А.)
Клас | Завдання |
---|---|
5-11 | https://classroom.google.com/ |
Образотворче мистецтво
Клас | Завдання |
---|---|
5 | |
6 | |
7 | |
8 | |
9 | |
10 |
Музичне мистецтво
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б | 1. Підручник https://uchebniki-online.net/121-muzykalnoe-iskusstvo-5-klass-masol-aristova.html с.129-133, записати що таке у балеті варіації, па-де-де та кардебалет зі с.129. Записати коротко біографію С. Прокоф’єва Фото запису надіслати на пошту до 02.05.21 arovairina544@gmail.com 2.Прослухати С. Прокоф’єв балет «Попелюшка» Фрагмент «Танець з мітлою» |
6 класи | 1.Підручник https://uchebniki-online.net/189-muzyka-6-kals-masol-aristova.html, с. 128-130 записати до зошита, що таке фантацзія, конспект біографії Ян Сибеліус Фото запису надіслати на пошту до 02.05.21 arovairina544@gmail.com 2.Прослухати В. А. Моцарт. «Фантазія ре мінор» https://www.youtube.com/watch?v=KoDQ32qZWUA Я. Сибеліус «Симфонічна поема «Фінляндія» |
7-А, 7-Б | 1Підручник https://uchebniki-online.net/746-muzykalnoe-iskusstvo-7-klass-masol.html с. 96-99 Записати, що таке мюзикл, фото запису надіслати до 02.05.21 но пошту 2.Переглянути фрагменти з мюзиклу « Собор Паризької Богоматері» https://www.youtube.com/watch?v=dSa0Z0Yd0J0 Belle французька версія https://www.youtube.com/watch?v=jrGGfP-W-io Belle інша версія у вигляді кліпу |
Основи здоров'я
Клас | Завдання | |
---|---|---|
5 | Опрацювати § 28 і 31. Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта -filiponenkon@gmail.com. | |
6 - А, Б |
| |
7 - А,Б |
| |
8 - А, Б |
| |
9 - А, Б |
|
Фізична культура
Клас | Завдання |
---|---|
5-6 | 1. Стрибки через скакалку 80 р. 2. Вправа"Планка бокова" 30 сек. 3. Комплекс ЗРВ 10 вправ. |
7-8 | 1. Пересування правим, лівим боком 5-7 метрів. 2. Згинання рук в упорі 15-20 р. 3. Біг на місці на швидкість 15 сек |
9 | 1. Біг з високим піднімання стегна 10 сек на швидкість. 2."Планка" 1 хвилина. 3. Вправа "Пістолет" 10 р |
10-11 | 1. Пересування правим, лівим боком на швидкість 5-10 сек. 2."Планка" 1 хвилина. 3. Стрибки "Кенгуру" 15-20 р. 4. Вправи на координацію рухів - 5 вправ. |
Трудове навчання (дівчата)
Фото робіт надсилати на Вайбер вчителя
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б | Мастер-класс : кукла-мотанка (часть 1) "Кукла-мотанка", приклад: |
6-А | Hand Embroidery, Ribbon Work, Ribbon Flowers "Квіти зістрічок" |
6-Б та 6-В | |
7-А, 7-Б | "Пасхальний віночок". Матеріал: бумага, тканина, нитки для в'язання, бусинки, стрічки. Приклад: |
8-А, 8-Б | "Прикраси для волосся". Матеріал: фетр. тканина, мереживо, бусинки, стрічки, шпильку для основи. Приклад: |
9-А, 9-Б | "Вироби для власних потреб. Капці", приклад: |
Захист України (юнаки)
Клас | Тема |
---|---|
10 | Розділ 8. Основи медичних знань та допомоги. Методи оживлення потерпілих. Підручник стор 186-191 |
11 | НПЗ. Тема 5.2.3. Правила стрільби по нерухомим цілям та цілям, що з'являються. Загальні поняття балістики. |
Захист України (дівчата)
Клас | Завдання |
---|---|
10 | Виконати завдання до параграфів 32-40. (Детальне роз'яснення щодо виконання завдання буде надіслано в групу). |
11 | Повторити тему "Зупинка кровотеч". |