Завдання для учнів 5-11 класів на час карантину (на період 26.04- 30.04.)

Уроки проводяться онлайн за розкладом. Детальна інформація й пояснення під час проведення уроків.

Українська мова

КласЗавдання
5-А§ 54 (вивчитиправила), вправи 485, 487 (письмово); § 55 (розглянути), вправа 491 (письмово).
5-Бп. 52, впр. 465 письмово , впр. 467 письмово,
написати твір-роздум “ Чому потрібно берегти природу?”
6-А, ВП. 52, впр 473 (письмово), п. 53, впр. 491, п.54.впр. 497(письмово)
6-БОпрацювати параграфи 56, 57; виконати вправи 516, 525.
7Опрацювати параграф 35; виконати вправи 418, 419.
8

§ 38, 39, (розглянути правила), вправа 386, 394 (письмово), індивідуальні завдання.

9П. 31, впр. 427, 433 (письмово)
10-А

§ 27 (розглянути), вправа 325 (письмово), тестові завдання.

10-БОпрацювати параграф 29, повторити параграфи 21-29, підготуватися до контрольної роботи; виконати вправи 344, 347.
11-А

Вправа 288 (письмово), тестові завдання.

11-БОпрацювати параграф 37; виконати вправи 333, 334, 338, 340

Українська література

КласЗавдання
5-АСтор. 215 – 221 (читати).
5-Бс.199 - 202 вивчити вірш напам’ять (на вибір), с. 199-200 -відповідати на питання., с. 202 №1-3 (письмово), 4-10 (усно)
6-А, ВПрочитати с.216- 227, відповідати на питання с.227-228. (1-3) письмово, (4-10) усно
6-БПрочитати сторінки 233-240.
7Придумати продовження повісті Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили". (Детальне роз'яснення щодо виконання завдання буде надано на уроці).
8

Юрій Винничук. «Місце для дракона» – повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони» (виписати цитати для характеристики головних героїв).

9

с. 297-302 скласти хронологічну таблицю, с.302-303, відповідати на питання (усно).

10-А

Олександр Олесь. «Чари ночі» – перлина інтимної лірики української поезії (вивчити напам’ять).

10-БОпрацювати сторінки 230-231, прочитати драматичний етюд "По дорозі в казку" Олександра Олеся.
11-А

Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття (опрацювати запропонований матеріал), тестові завдання.

11-Б Опрацювати сторінки 241-247.

Російська мова

КласЗавдання
5-А, 5-БПовторить параграфы 63, 64, 65 – выучить правила!
Составить словарный диктант (30 слов) на эти правила
Упражнения 301, 302 – письменно
6-А, 6-Б

§41 упр 385; стр171 устно рубрика "Проверь свои знания" упр.389

6-В п.38-39 упр.353, 358, 361п.32-37 - повторить изученное по имени числительному; упр.335, 350
7-А, 7-Бп.57 упр.293, 295, 299
8-Ап.36-37 упр.230, 233
8-Б

§26 упр.185

9-А, 9-БУпражнение 229, задание на распечатке (см. Viber), упражнения 7, 8, 9
10

ответить письменно на вопросы стр 325, выстроить сюжетные линии главных героев романа"Война и мир" и записать в тетрадь.

11-А, 11-Б Зарубежная литература
11-А, 11-Б Русский язык и литератураЗадание на 28.04.2021 и 29.04.2021

Література

КласЗавдання
5-А, 5-БС. 284-296 – прочитать
С. 297 – вопросы 1-7 (отвечать устно)
С. 301 – задания 1-4 – устно, 10 – письменно
6-А, 6-Б

стр.207-209 записать конспект,прочитать рассказы"Улыбка" "Все лето в один день"

Выписать со стр.215 основные понятия и выучить.

6-Внаписать отзыв о рассказе "Котенок Господа Бога"
7-А, 7-Бнаписать сочинение-отзыв о прочитанной повести "Алые паруса"
8-Анаписать сочинение-рассуждение "В жизни всегда есть место подвигам" (по прочитанному рассказу "Старуха Изергиль")
8-Б Выполнить контрольную работу читать рассказ М.Горького «Старуха Изергиль»
9-А, 9-БС.253-261 – прочитать, задания 1-10 письменно (с.262)
10

стр 140 письменно ответить на вопросы 1-8

Англійська мова

КласЗавдання
5-А, 5-Б (Кравченко В.А.)Pupil 's Book: ex. 2, 3, p. 177 read and translate.Work Book: ex. 1, 2, p. 96
5-А, 5-Б (Кострикіна С.В.)
6-А, 6-В (Яковенко С.П.)TB page 160 learn new words, ex. 5,6 page 162, WB Lesson 2 pages 88-90.
6-А (Філосопова Г.О.)

Write time- table ; Wb Lessons2, 3 p.88-92 ;

6-Б (Кравченко В.А.)Pupil ' s Book: ex. 1, p. 167 learn the words; ex. 5, p. 170 write Work Book: ex.1. 2, p. 91; ex. 3, p. 92
6-Б (Кострикіна С.В.)
6-В (Філосопова Г.О.)Write time- table ; Wb Lessons2, 3 p.88-92 ;
7-А (Яковенко С.П.)TB ex.2 pages 133-134, ex.4 page 135; WB Lesson 9 pages 82-84.
7-А (Філосопова Г.О.)TbEx3, 4 p.146( write and learn), Wb Lesson 3 p.86 ;
7-Б (Кострикіна С.В.)
7-Б (Кравченко В.А.)Pupil ' s Book ex. 2, p. 151 read and translate; ex.5, p. 152 write Work Book: ex. 1, 2, p. 89
8-А, 8-Б (Яковенко С.П.)TB ex.3-5 pages 201-202; WB ex.17-18 pages 88-89, ex.1-5 pages 90-92.
8-А, 8-Б (Філосопова Г.О.)Tb: Ex2p.200; Ex 4, 5p.202
9-А (Кострикіна С.В.)
9-Б (Яковенко С.П.)
9-Б (Філосопова Г.О.)Tb Ex1(b) to write p.202, Ex 2 ( to read and translate) , Ex3 p.204( to write).
9-А (Кравченко В.А.)Pupil 's Book ex. 5, p. 191; 3, p.193Work Book: ex. 5, 6, p. 75;
10-А, 10-Б (Кострикіна С.В.)
10-А, 10-Б (Кравченко В.А.)
Pupil 's Book ex. Ex. 1, p. 176 read and translate; ex. 5, p. 177 learn the words; p 178 revise the rule; ex. 7, 8, p. 178 write
11-А (Кострикіна С.В.)
11-Б (Кравченко В.А.)Pupil ' s Book p. 230 learn the words; ex. 5, p. 230 read and translate; p. 232 revise the rule; ex. 3, 4, p. 233 write

Вступ до історії

Выполненные задания можно отсылать на указанный электронный адрес. По всем вопросам можно обращаться на электронный адрес aak2776154@gmail.com.

КласТемаДомашнє завдання
5-А, БЩо визначало впродовж історії заняття мешканців українських сіл.Читати параграф 25, питання на ст. 178-179 усно. Письмово - Що, по –вашому, здатне повернути людей до сіл?

Див.за посиланням-

https://www.youtube.com/watch?v=gLHccS4iaq0 (0.00 -4.55.)

Історія

Выполненные задания можно отсылать на указанный электронный адрес. По всем вопросам можно обращаться на электронный адрес aak2776154@gmail.com.

Предмет

Клас

Тема

Домашнє завдання

Всесвітня історія. Історія України

6-А,Б,В

Диктатура Гая Юлія Цезаря

Д. з. параграф 43. Питання усно на ст..189. Письмово - Чому за правління Цезаря зберігався республіканський лад? – с. 189.

https://www.youtube.com/watch?v=CltpcZvIW9Q

Всесвітня історія. Історія України

6-А,Б,В

Створення Римської імперії.

Опрацювати параграф 44, пит. усно

https://www.youtube.com/watch?v=6XwcOUXfXs0

Історія України

7- А,Б

Українські землі в складі Великого Князівства Литовського

Д.З. п. 21, питання 11 на ст. 117 -письмово.

https://www.youtube.com/watch?v=w_SHNpEaIUs

Всесвітня історія

7- А,Б

Середньовічний Китай та Японія

Читати параграф 23, Питання 10 – самостійно – письмово: Більшість винаходів, зроблених людством у Середні вікі, було здійснено китайцями; за рівнем життя Китай випереджав решту країн світу аж до ХІХ ст. Чим це можна пояснити?

https://www.youtube.com/watch?v=-s-4aoQYoSI

Історія України

8- А,Б

Імперський наступ на автономію Гетьманщини

Читати параграф 29, питання на с. 229, усно. Питання 12 на ст.229 –письмово.

Всесвітня історія

8- А,Б

Міжнародні відносини ХVІІІ ст.

Опрацювати параграф 24, пункти 1-3 пит. на ст. 1-4, 7-9 усно

https://www.youtube.com/watch?v=9qCnyQSj3J8

Історія України

9- А,Б

Столипінська аграрна реформа

Читати параграф 26, пункт 1, пит. усно, питання 12 - письмово

Історія України

9- А,Б

Наддніпрянська Україна в 1907-1914 рр.

Домашнє завдання . Читати параграф 26,

Уявіть себе учасником «справи Бейліса» (прокурор або адвокат). Підготуйте звинувачувальну, або виправдальну промову.

https://www.youtube.com/watch?v=WZ4A8Osx8iM

Всесвітня історія

9- А,Б

Китай

Читати параграф 24, пит. на ст. 204 усно.

https://www.youtube.com/watch?v=5M7ZTl-DIKg

Історія України

10-А,Б

Радянська влада на західній Україні.

Читати параграф 30-31,пункт 4, питання усно,

Питання письмово- Назвіть позитивні і негативні сторони об'єднання українських земель в складі УРСР.

Всесвітня історія

10-А,Б

Початок Другої світової війни.

Читати параграф 27, питання - Які чинники сприяли воєнним перемогам Німеччини на першому етапі війн

Історія України

11-А,Б

Література та мистецтво

Читати параграф 29, пункт 4, пит.усно,

Питання письмово – Мій улюблений сучасний український письменник

Всесвітня історія

11-А,Б

Основні тенденції розвитку мистецтва у др.п.ХХ - на поч. ХХІ ст..

Читати параграф 22, пункт 5-10, пит.усно, питання 12 -письмово

Математика

КласЗавдання
5-А, 5-БПункт 37, 38, №1110, №1085, №1094, №1129, №1142 (8, 9), №1144 (6, 7)
6-А, Б, ВПункт 46, №1279 (а, б), №1273, №1369, №1304 (1, 2), №1285, №1288
7-Б алгебра

П.4-6 повт. , виконати письмово №1095,№1099,№1103,№1146.

7-Б геометрія

П.17-20 повт, виконати письмово №725,№726,№728.

8-А алгебраПункт 23 № 798, №803, №763 (весь).
8-А геометрія Пункт 23, №780 (а, б), №759, №796, №731.
8-Б алгебра

П. 1-4 повт. ,виконати письмово №788,№791,№800,№815.

8-Б геометрія

П.1 2- 14 повт. , виконати письмово сб.стор.20 №134, №137,№138,№141.

9-А, Б алгебра

Повт. П7-8,виконати письмово №20.34,№20.37,№20.38(1,2),№20.39,№20.42(1-3).

9-А,Б геометрія

П.8-11 повт., виконати письмово сб.стор. 19-21,№150,№151,№160,№162,№170.

11-А алгебра і початки аналізу

П.1-4 повт., виконати письмово №24.146,№24.149,№24.150,№24.151.

11-А геометрія

П 1-3 повт. ,виконати письмово №25.114,№25.116,№25.120,№25.121.

Правознавство

КласТема
9§21

Громадянська освіта

КласЗавдання
10§. 49

Фізика

КласЗавдання
7
8
9
10
11
11 астрономія

Хімія, природознавство

на 26.04.2021 тест
§ 35 конспект.
§ 35 конспект.
на 27.04.2021 Проект по теме:
1) Исследования качества воды с разных источников 2) Сохранение чистоты водохранилищ: решение проблемы загрязнения.
3) Способы очистки воды
§40-41
на 28.04.2021 10а 10б § 30-§34 повт.
11а §37-38 повт
11б
§36 консп.
§33 лаб.опыт стр 177
на 29.04.2021 §42 р.т стр 60-61
§40-41
§24 стр. 164 №2,7
§
на 30.04.2021 10б тест
10а тест
11а тест
11б
§42 р.т стр 60-61

Біологія

Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта (filiponenkon@gmail.com).
КласЗавдання
6 клас

Повторити § 47. Опрацювати и § 48 - 49.

7-А клас
7-Б клас
8 клас
9 клас

Опрацювати § 47 - 48. Запитання після параграфів усно.

10 клас
11 клас

Географія

КласЗавдання
6 клас

Повт. параграфи 41-53. Розглянути § 54,55 . Виконати тест в особистому кабінеті. До 30.04 Тема: Узагальнення. Гідросфера ( виконуємо один раз)

7 клас

Повт. § 40-53. Карта Євразії. Виконати тест в особистому кабінеті. До 30.04Тема: Євразія. ( виконуємо один раз)

Розглянути § 54,55. Карта океанів. Тихий океан. Підготув. до тестування .

8 клас

Повт. параграфи 43-49. Розглянути параграфи 50,51. Виконати тест в особистому кабінеті. До 30.04 Тема: Населення України і світу.

9 клас

Розділ IV. Третинний сектор господарства. Виконати тест в особистому кабінеті. До 30.04
Тема: Третинний сектор економіки . (виконуємо один раз)

Повт. § 39-42. Розглянути § 43.

10 клас

Розділ Африка. Повт. параграфи § 38-40. Розглянути - § 41,42.. . Виконати тест в особистому кабінеті. До 30.04
Тема: Африка. Єгипет, ПАР. (виконуємо один раз)

11 класПовт. §22-25.. Виконати тест в особистому кабінеті. . ( виконуємо один раз) До 30.04.Тема: Третинний сектор економіки. Розглянути - § 26,27.
ХарківщинознавствоТема
8-А, 8-Б

Підготувати інформацію за § 28. Інформацію відправити yusamoryadova@gmail.com

9-А, 9-Б

Підготувати інформацію за § 43. Інформацію відправити yusamoryadova@gmail.com

Інформатика (Кучков С.А.) sergkuchkov@gmail.com

КласЗавдання
5Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч.

Виконання проектів у середовищі Scratch

Лабиринт. Частина 2

/Files/images/1/вапвап.png
6 - 7

Виконання проектів у середовищі Scratch
Створити 2 проекти:

1 проект;

2 проект.

Проект Scratch Проект Scratch "Автомобіль на дорозі"


Проєкт Scratch Проєкт Scratch "Вежа"
8

Інформатика 8 клас. Завдання 6.5.6 Прапорці та їх використання у Lazarus.

посилання на відео

9

Практична робота "Створення графічних примітивів в середовищі програмування Lazarus"

посилання

10Опрацювати урок, повторити (скриншот коду веб - сторінки нижче)
/Files/images/1/esfsd.png

Створити веб - сторінку за зразком (нижче) і додати за змістом картинки 7 див світу
/Files/images/1/fdgdfg.png

Використати "class, margin, padding, hover" та інші відомі вам вже поняття.
11Л/р №2 "Технології пошуку інформації в Інтернеті"

Інформатика (Прокопенко Н.А.)

КласЗавдання
5-11https://classroom.google.com/

Образотворче мистецтво

КласЗавдання
5
6
7
8
9
10

Музичне мистецтво

КласЗавдання
5-А, 5-Б

1. Підручник https://uchebniki-online.net/121-muzykalnoe-iskusstvo-5-klass-masol-aristova.html

с.129-133, записати що таке у балеті варіації, па-де-де та кардебалет зі с.129. Записати коротко біографію С. Прокоф’єва

Фото запису надіслати на пошту до 02.05.21 arovairina544@gmail.com

2.Прослухати С. Прокоф’єв балет «Попелюшка»

Фрагмент «Танець з мітлою»

https://www.youtube.com/watch?v=dz-TlWyMRcs

6 класи

1.Підручник https://uchebniki-online.net/189-muzyka-6-kals-masol-aristova.html, с. 128-130 записати до зошита, що таке фантацзія, конспект біографії Ян Сибеліус

Фото запису надіслати на пошту до 02.05.21 arovairina544@gmail.com

2.Прослухати В. А. Моцарт. «Фантазія ре мінор»

https://www.youtube.com/watch?v=KoDQ32qZWUA

Я. Сибеліус «Симфонічна поема «Фінляндія»

https://www.youtube.com/watch?v=OJ6leyEARoo&t=72s

7-А, 7-Б

1Підручник https://uchebniki-online.net/746-muzykalnoe-iskusstvo-7-klass-masol.html с. 96-99

Записати, що таке мюзикл, фото запису надіслати до 02.05.21 но пошту

arovairina544@gmail.com

2.Переглянути фрагменти з мюзиклу « Собор Паризької Богоматері»

https://www.youtube.com/watch?v=dSa0Z0Yd0J0

Belle французька версія

https://www.youtube.com/watch?v=jrGGfP-W-io

Belle інша версія у вигляді кліпу

https://www.youtube.com/watch?v=PRfQl-c7unI

Основи здоров'я

КласЗавдання
5Опрацювати § 28 і 31.
Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта -filiponenkon@gmail.com.
6 - А, Б

Опрацювати § 27 - 28

7 - А,Б

Опрацювати §29 - 30. Вправа № 18, стор. 148.

Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта - filiponenkon@gmail.com.

8 - А, Б

Опрацювати §28 - 29.

9 - А, Б

Опрацювати § 28-29. Практичне завдання № 13, стор. 149 – 150 письмово.

Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта - filiponenkon@gmail.com.

Фізична культура

КласЗавдання
5-61. Стрибки через скакалку 80 р.
2. Вправа"Планка бокова" 30 сек.
3. Комплекс ЗРВ 10 вправ.
7-81. Пересування правим, лівим боком 5-7 метрів.
2. Згинання рук в упорі 15-20 р.
3. Біг на місці на швидкість 15 сек
91. Біг з високим піднімання стегна 10 сек на швидкість.
2."Планка" 1 хвилина.
3. Вправа "Пістолет" 10 р
10-111. Пересування правим, лівим боком на швидкість 5-10 сек.
2."Планка" 1 хвилина.
3. Стрибки "Кенгуру" 15-20 р.
4. Вправи на координацію рухів - 5 вправ.

Трудове навчання (дівчата)

Фото робіт надсилати на Вайбер вчителя

КласЗавдання
5-А, 5-БМастер-класс : кукла-мотанка (часть 1)Мастер-класс : кукла-мотанка (часть 1)
"Кукла-мотанка", приклад:
/Files/images/distosvta/11.jpg /Files/images/distosvta/2.jpg
6-АHand Embroidery, Ribbon Work, Ribbon FlowersHand Embroidery, Ribbon Work, Ribbon Flowers
"Квіти зістрічок"
6-Б та 6-В
7-А, 7-Б"Пасхальний віночок".
Матеріал: бумага, тканина, нитки для в'язання, бусинки, стрічки. Приклад:
/Files/images/distosvta/изображение_viber_2021-04-26_12-03-401.jpg /Files/images/distosvta/изображение_viber_2021-04-26_12-03-4011.jpg
8-А, 8-Б"Прикраси для волосся". Матеріал: фетр. тканина, мереживо, бусинки, стрічки, шпильку для основи. Приклад:
9-А, 9-Б"Вироби для власних потреб. Капці", приклад:
/Files/images/distosvta/22.jpg /Files/images/distosvta/23.jpg

Захист України (юнаки)

КласТема
10Розділ 8. Основи медичних знань та допомоги. Методи оживлення потерпілих. Підручник стор 186-191
11НПЗ. Тема 5.2.3. Правила стрільби по нерухомим цілям та цілям, що з'являються. Загальні поняття балістики.

Захист України (дівчата)

КласЗавдання
10Виконати завдання до параграфів 32-40. (Детальне роз'яснення щодо виконання завдання буде надіслано в групу).
11Повторити тему "Зупинка кровотеч".
Кiлькiсть переглядiв: 1085