Завдання для учнів 5-11 класів на час карантину (на період 05.04- 09.04.)
Українська мова
Усі уроки проводяться онлайн за розкладом. Детальна інформація й пояснення під час проведення уроків.
Клас | Завдання |
---|---|
5-А | § 49 (повторити), вправа 440 (письмово); стор. 237-238 (розглянути), вправа 571 (І завдання письмово). |
5-Б | повторити параграф 48, письмово впр. 433 (ІІ) вивчити параграф 49, письмово впр. 438, 440 |
6-А, В | П. 49, впр. 442, 447 (письмово), п. 50, впр. 455 (письмово) |
6-Б | Опрацювати параграфи 47, 48, 49, 50, 51.Виконати вправи 422, 437, 447, 455, 464. |
7 | Опрацювати параграфи 30 (звернути увагу на таблиці на с. 118, 119, 122, 123), 31, 32.Виконати вправи 342, 347, 369, 377. |
8 | § 33 (вивчити правила), вправи 316,317 (письмово), індивідуальні завдання. |
9 | П. 28, впр. 371, 377, 379 (письмово) |
10-А | § 23 (розглянути), вправа 292 (письмово), тестові завдання |
10-Б | Опрацювати параграфи 23, 24, 25, 26.Виконати вправи 292, 296(І й ІІ), 304, 313. |
11-А | Опрацювати запропонований матеріал (склад, наголос). Поставити наголос у запропонованих словах Центнер, рукопис, металургія, вільха, бюлетень, щипці, безготівковий, ветеринарія, донька, дочка, руно, ваги, соломинка, надлишок, переляк, форзац, цінник, жалюзі, гуртожиток, русло, камбала, терези, предмет, перепис, адже, флюорографія, болотистий, подруга, приятель, данина, одноразовий, причіп, корабель, косий, кроїти, обруч, кишка, ніздря, горошина, видання, чарівна, циган, ремінь, бовтати, ненависть, Покрова, отаман, черговий, феномен, кухонний, котрий, лате, витрати, кропива, дрова, разом, фольга, середина, асиметрія, мережа, нести, вести, фаховий, колесо, новий, спина, випадок, олень, маркетинг, граблі, кидати, курятина, локшина, одинадцять, чорнослив, фартух, ринковий, солодощі, вантажівка, зручний, чорнозем, листопад, тонкий, товстий, міліметр, каталог, начинка. |
11-Б | Опрацювати параграфи 31, 32.Виконати вправи 270, 274, 286, 287. |
Українська література
Клас | Завдання |
---|---|
5-А | Стор. 199-201(читати), вивчити напам’ять одну поезію (на вибір). |
5-Б | прочитати с.187-194, скласти план до твору; с.194-195 - відповідати на питання 1-3 (письмово), 4-12 (усно) |
6-А, В | Повторити зміст твору с. 157-184, с. 184-85 пит. 1-3, 11 письмово, 4-10 усно |
6-Б | Прочитати с. 157-184. Виписати в зошит цитати для характеристики образів Сергія та Митька. |
7 | Підготуватися до контрольної роботи за творчістю Василя Симоненка, Марини Павленко, Любові Пономаренко.Прочитати с. 224-228. Виконати письмово завдання 4, 7, 8 на с. 227 та завдання 4, 7 на с. 228. |
8 | Дочитати твір «Шпага Славка Беркути», написати фанфік на основі повісті (за бажанням). |
9 | С. 260-267 конспект,с. 269-274, написати твір-роздум “У чому виявляється актуальність творчості Т. Шевченка в наш час” |
10-А | Прочитати «Лісову пісню» Лесі Українки, з’ясувати символічність образів Мавки й Дядька Лева. |
10-Б | Прочитати с. 196-203, виписати в зошит основне. Прочитати драму-феєрію Лесі Українки "Лісова пісня" . |
11-А | Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю (опрацювати запропонований матеріал). Вивчити напам’ять «Страшні слова, коли вони мовчать …» |
11-Б | Прочитати с. 209-220, виписати в зошит основне. Вивчити напам'ять поезію Ліни Костенко "Страшні слова, коли вони мовчать". |
Російська мова
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б | Параграф 61, выучить правило на с. 149, упр. 275, 276 - письменно. Параграф 62, выучить правило на с. 151, упр. 277, 278, 279, 280. |
6-А, 6-Б | стр 154-155 разобрать таблицы упр.353, &38-39 упр 356,358 |
6-В | п.34-35, упр.324, 330 |
7-А, 7-Б | п.49-51 упр.255, 264 |
8-А | п.32-33 упр.213,217 |
8-Б | составить 3 предложения с обособленными обстоятельствами, анализируя прочитанные рассказы Салтыкова-Щедрина |
9-А, 9-Б | Упражнения 195, 198, 199, 203. |
10 | $48 упр3 ,стр 219 рубрика,,Дома,, |
11-А, 11-Б Зарубежная литература | |
11-А, 11-Б Русский язык и литература |
Література
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б | Задания 4, 5, 6, 9, 10, 11, 13, 14 с. 263 письменно |
6-А, 6-Б | читать А.Куприн "Чудесный доктор" |
6-В | прочитать "Любовь к жизни" Джека Лондона, отвечать на вопросы после текста |
7-А, 7-Б | прочитать "Последний дюйм" Джеймса Олдриджа, отвечать на вопросы после текста |
8-А | прочитать сказки "Премудрый пескарь", "Медведь на воеводстве" М.Е.Салтыкова-Щедрина, отвечать на вопросы после текстов |
8-Б | стр 243-245 конспект, пересказывать и анализировать рассказы Салтыкова-Щедрина |
9-А, 9-Б | с. 216-220 - прочитать, законспектировать; прочитать повесть "Шинель" (с. 221-233) Задания 1-6 на стр. 233 (письменно) |
10 | стр117-121 конспект. Стр.122_134, пересказывать близко к тексту |
Англійська мова
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б (Кравченко В.А.) | Pupil 's Book: ex.1, p. 166; ex. 4, p.167 learn the words; ex. 5, p. 168, ex. 5, p. 171 write; ex. 2, p.169 read and translate.Work Book: ex. 4, 5, 6, p. 89; ex. 2, 3, 5, p. 90 |
5-А, 5-Б (Кострикіна С.В.) | PB ex1,p.166,ex4,p.167 learn the words,ex.5,p.168,ex.5,p.171write ex.2,p.169 read and translate WorkBook ex.4,5,6,p.89, ex.2,3,5,p.90. |
6-А, 6-В (Яковенко С.П.) | Workbook Lessons 5,6 pages 80-8 |
6-А (Філосопова Г.О.) | TB Ex.1p.143( learn); Wb L5 |
6-Б (Кравченко В.А.) | Pupil 's Book: ex. 2, p. 146, ex. 1, p. 149 learn the words; ex.4, p.148 read and translate.Work Book: ex.1, 2, p. 80; ex. 3, 4, p. 83 |
6-Б (Кострикіна С.В.) | PB ex.2,p.146,ex.1,p,149 learn thewords,ex.4,p.148 read and translate. WB.ex1,2 p.80ex.3,4,p.83. |
6-В (Філосопова Г.О.) | TB Ex1 p.143( learn); Wb L5,6 |
7-А (Яковенко С.П.) | Workbook Lessons 3,4 pages 77-79 |
7-А (Філосопова Г.О.) | Workbook Lessons 3,4 pages 77-79 |
7-Б (Кострикіна С.В.) | TB. #4 read, #5 p.129 write. WB p.77-79 + watch the film, learn the rules. |
7-Б (Кравченко В.А.) | Pupil 's Book: ex. 2, p. 130 read and translate; ex. 3, p. 134, ex. 5, p. 136 write.Work Book: ex. 1, 3, p. 81 |
8-А, 8-Б (Яковенко С.П.) | Workbook ex. 1-8 pages 77-80 |
8-А, 8-Б (Філосопова Г.О.) | TB Ex.2p.183(write); Ex.4p.187(write); Ex.2p.185( read) |
9-А (Кострикіна С.В.) | PB p.157 learn the rule ex.3,4 p.158 ,ex.3,p.160 read and translate WB ex.14,15,p.67, ex16,17,p.68 |
9-Б (Яковенко С.П.) | Workbook ex. 5-11 pages 74-77 |
9-Б (Філосопова Г.О.) | Workbook ex. 5-11 pages 74-77 |
9-А (Кравченко В.А.) | Pupil 's Book: p. 157 learn the rule; ex. 3, 4, p. 158 write; ex.3, p.160 read and translate.Work Book: ex.14, 15, p. 67; ex. 16, 17, p. 68 |
10-А, 10-Б (Кострикіна С.В.) | PB ex.1,2 p.164,ex.3,p.165 read and translate,p.166 learn the rule,ex.8,9 p.167 write |
10-А, 10-Б (Кравченко В.А.) | Pupil 's Book: ex. 1, 2, p.164; ex. 3, p. 165 read and translate; p. 166 learn the rule; ex. 8, 9, p. 167 write |
11-А (Кострикіна С.В.) | Pb #5,6,7 p.182, p.190 learn useful phrases,p.194#1,p.195#2p.196,197 #3 read and answer the questions. Wb p.99 #1, #2 p.95 + test+ Murphy |
11-Б (Кравченко В.А.) |
Вступ до історії
Клас | Тема | Домашнє завдання |
---|---|---|
5-А, Б | Як історики досліджують козацьку добу | Читати параграф 22, питання на ст. 157-158 усно. Питання на с. 157 – Збереглося українське прислів’я від Богдана до Івана не було гетьмана -письмово. |
Історія
Выполненные задания можно отсылать на указанный электронный адрес. По всем вопросам можно обращаться на электронный адрес aak2776154@gmail.com.
Предмет | Клас | Тема | Домашнє завдання |
---|---|---|---|
Всесвітня історія. Історія України | 6-А,Б,В | Природні умови Італії та виникнення міста Рим. | Читати параграф 39, питання на ст.171 усно. Письмово –Що спільного та відмінного між природно- географічними умовами Італії та Греції. https://www.youtube.com/watch?v=cvlVGeSW0c0 |
Всесвітня історія. Історія України | 6–А,Б,В | Римська Республіка 5- сер. 3 ст. до н.е. | Читати параграф 40, питання на ст. 176 усно. https://www.youtube.com/watch?v=OGh7vKaWJVA – інформація для допитливих |
Історія України | 7- А,Б | Королівство Руське у період поступового занепаду | Читати параграф 18, питання «Чи мала Галицько-Волинська держава шанс за тогочасних умов зберегти незалежність? Свою відповідь обґрунтуйте. », письмово. на с. 101 https://www.youtube.com/watch?v=qH5Dkpc1bps |
Всесвітня історія | 7- А,Б | Розвиток літератури та мистецтва | Читати параграф 17-18, пункти 4-9, 12 питання письмово. |
Історія України | 8- А,Б | Гетьманщина в часи І. Мазепи | Читати параграф 26-27 (п. 1-4), питання на с. 196, усно. Питання 14 на ст..196 –письмово. https://www.youtube.com/watch?v=DLrRzXOh9io |
Всесвітня історія | 8- А,Б | Московська держава | Читати параграф 20, пит. на ст. 167 усно. Складіть схему «Основні напрямки зовнішньої політики Московської держави» -письмово |
Історія України | 9- А,Б | Соціально - економічний розвиток українських земель | Читати параграф 23, пит. 10 на ст.210 –письмово https://www.youtube.com/watch?v=4E7iDbfkKSc |
Всесвітня історія | 9- А,Б | Австро-Угорщина | Читати параграф 22, пункт 1, пит.16 на ст. 186 - письмово |
Історія України | 10-А,Б | Українські політичні партії та організації в Галичині | Читати параграф 27, пункт 3, пит. на 182 усно |
Історія України | 10-А,Б | Українські землі у складі Румунії та Чехословаччини | Читати параграф 28, пит. усно. Дивиться фільм «Срібна земля. Хроніка Карпатської України1919-1939». Письмово - Визначте значення проголошення Карпатської України для сучасників тих подій та нащадків. |
Всесвітня історія | 10-А,Б | Утворення вогнищ війни | Повторити параграф 25, пит. на ст 147 усно. Письмово – На Ваш погляд, чому Ліга Націй не виправдала сподівань багатьох країн на збереження миру? |
Історія України | 11-А,Б | Становище України після після п’яти років «гібридної війни» | Читати параграф 28, пункт 1, пит. Схарактеризуйте одним реченням історичних діячів відповідно до їхньої ролі в подіях останніх років –П. Порошенко, А. Яценюк, А. Парубій, В. Гройсман |
Всесвітня історія | 11-А,Б | Міжнародні відносини напр. ХХ -на поч. ХХІ ст. | Читати параграф 20, пит. на ст. 195 усно |
Всесвітня історія | 11-А,Б | Постіндустріальне суспільство. Розвиток науки і техніки. | Читати параграф 21, пит. на ст. 205 усно. Питання : «Антиглобалізм – це страх перед новим чи протест проти нового?» - письмово. https://www.youtube.com/watch?v=YevuXc3OpF0 |
Математика
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б | Пункт 37, №1068 (4, 5), №1074, №1076, №1081, №1086, №1088, №1091, №1093 |
6-А, Б, В | Пункт 43 №1212, №1215, №1217, №1219, №1305 (24), №1361 |
7-Б алгебра | П.27 опрацювати, виконати письмово №1035(1,2,3),№1037(1,2),№1039(1) |
7-Б геометрія | П.8,11 повт, виконати письмово №670,№675,№684,№686. |
8-А алгебра | пункт 22, №755, №757, №795 |
8-А геометрія | пункт 22 (ІІ частина), №746, №761,пункт 23, №775, №778, №781 |
8-Б алгебра | П. 22.опрацювати ,виконати письмово №751(1-3),№753(1,2).№755(1) |
8-Б геометрія | П. 22,23 опрацювати, виконати письмово №732,№738,№773.№775,№778 |
9-А, Б алгебра | П.22,23 опрацювати,виконати письмово №22.8,№22.10,№22.12,№23.5,№23.13,№23.16. |
9-А,Б геометрія | П.19 опрацювати, виконати письмово №19.2,№19.9,№19.27,сб. стор.35 №288. |
11-А алгебра і початки аналізу | П.1-3 повт., виконати письмово №24.26,№24.27,№24.29.№24.30,№24.31,№24.32. |
11-А геометрія | П16-18 повт. ,виконати письмово №25.25,№25.26,№25.27,№25.28,№25.30.. |
Правознавство
Клас | Тема |
---|---|
9 | Виконати практичне заняття 6, стор.139-140 |
Громадянська освіта
Клас | Завдання |
---|---|
10 | розділ 7, тема 01.Вплив глобалізації на людину www.citizen.in.ua |
Фізика
Клас | Завдання |
---|---|
7 | повторити параграфи підручника 22,29 Розв язатистор.192-193 |
8 | опрацювати параграфи підручника 33,34. Виписати визначення , формули. Вправа 33(2,4), Впр. 34(3,5), |
9 | опрацювати параграфи підручника 36,37 Розв язати вправу 37 (2,3,5) |
10 | опрацювати параграфи підручника 36,37. Зробити конспект. Розв язати вправу36(2,3,4) , Впр. 37(2) |
11 | повторити параграфи 34,35, виписати визначення. формули. Виконати стор.209 ;опрацювати параграфи 36,37 |
11 астрономія | опрацювати та зробити конспект теми6(пункти 1,2). |
Хімія, природознавство
на 05.04.2021 | 8а | §30. Индив.задачи (Google Class) |
8б | ||
9а | §30. Реферат | |
9б | §30. Реферат |
на 06.04.2021 | 7а | §15-§21 ( подг. К с/р) §22 повт. |
7б | §23. Индив.задачи (Google Class) | |
5а | §31-§32 р.т. стр 49-51 |
на 07.04.2021 | 10а 10б | §26-§27 |
11а | индив. задания (Google Class) | |
11б | ||
9б | §31 №375 ( один на выбор) | |
8а | §32 консп. | |
8б |
на 08.04.2021 | 5а | §32повт. Р.т. стр 53-54 |
5б | §31-§32 р.т. стр 49-51 | |
7б | §23 повт. индив.задачи (Google Class) | |
9а | §31 №375 ( один на выбор) |
на 09.04.2021 | |||
11а | индив. задания (Google Class) | ||
11б | |||
5б | §32повт. Р.т. стр 53-54 |
Біологія
Клас | Завдання | |
---|---|---|
6-А, Б, В |
| |
7-А | §40, 41 №18,19 ст. 19-20 | |
7-Б | §36 | |
8-А,Б | §41 №33 ст. 39-40 | |
9-А,Б |
| |
10 - А. Б | §40,41 №20 ст.26 №22 ст. 29 | |
11 -А, Б | §43-44 №63 ст. 53 №64 ст. 54 №65 ст. 55 |
Географія
Клас | Завдання |
---|---|
6 клас | Повт. параграфи 41-46. Розглянути параграфи 47,48. |
7 клас | Повт. параграфи 40-46. Розглянути параграфи 47-48. Карта Євразії: Водні ресурси. |
8 клас | Повт. параграфи 43-44. Розглянути параграфи 45-46. |
9 клас | Повт. параграфи § 34. Харчові продукти - § 35. Виробництво продуктів у світіРозглянути Розділ IV. Третинний сектор господарства§ 36. Роль транспорту - § 38. Транспорт світу. |
10 клас | Повт. параграфи § 30-36. Розглянути - § 37. |
11 клас | Повт. §19-21. Розглянути - §22-23. |
Клас | Завдання |
---|---|
5 | Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Виконання проектів у середовищі Scratch |
6 | Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. Виконання проектів у середовищі Scratch |
7 | Проекти із циклами з передумовою та використанням величин Виконання проектів у середовищі Scratch |
8 | Інструктаж з БЖД. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список. Виконання проектів у програмному середовищі Lazarus Практична робота |
9 | Виконання проектів у програмному середовищі Lazarus Практична робота |
10 | Позиціювання елементів вебсторінки за допомогою стилів. |
11 | Л/р №2 "Технології пошуку інформації в Інтернеті" |
Клас | Завдання |
---|---|
5-11 | https://classroom.google.com/ |
Образотворче мистецтво
Клас | Завдання |
---|---|
5 | Берегиня з глибини столiть. Диво-писанки. Практичне завдання. Виконайте ескiз писанки. |
6 | Бiблейська картина композицiя "Великдень" . Практичне завдання: Виконайте ескiз писанки. |
7 | Дизайн одягу. Традицiйний одяг украiнцiв. Практичне завдання: Виконайте ескiз украiнського народного костюма. |
8 | Реалістичний стиль в образотворчому мистецтвi.ст 164-175 Практичне завдання: намалювати реалістичну композицію в побутовому жанрі на тему українських побутових обрядiв. |
9 | Фотомистецтво та реклама ст.168-179. Практичне завдання ст.213 Створити рекламу украiнських товарiв у стилi мiнiмалiзму. |
10 | Технологiя виготовлення виробу. Критерii оцiнювання предмета iнтер'еру. Практичне завдання: виконати ескiз настiнного панно. |
Музичне мистецтво
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б | 1. Підручник https://uchebniki-online.net/121-muzykalnoe-iskusstvo-5-klass-masol-aristova.html с.118-121, записати що таке лібрето, записати таблицю з чого складаеться опера зі с.119. Фото запису надіслати на пошту до 12.04.21 arovairina544@gmail.com 2.Прослухати Арія цариці Ночі з опери В.А. Моцарта «Чарівні флейта» https://www.youtube.com/watch?v=YuBeBjqKSGQ Дует Папагено і Палагені з опери «Чарівна флейта» |
6 класи | 1.Підручник https://uchebniki-online.net/189-muzyka-6-kals-masol-aristova.html, с. 116-121 записати до зошита, що таке симфонія. Коротко законспектувати про Ф.Й. Гайдна Фото запису надіслати на пошту до 12.04.21 arovairina544@gmail.com 2.Прослухати Ф. Й. Гайдн «Симфонія № 45 Прощальна» |
7-А, 7-Б | 1.Підручник https://uchebniki-online.net/746-muzykalnoe-iskusstvo-7-klass-masol.html с. 89-95 Записати до зошита про рок-оперу. Фото конспекту надіслати на пошту до 12.04.21 2.Прослухати фрагмент з рок-опери «Біла ворона» муз. Г.Татарченка вірші Ю. Рибчинського: пісні «Свобода» з І діїhttps://www.youtube.com/watch?v=MAYjDXiGbdU |
Основи здоров'я
Клас | Завдання |
---|---|
5-А, 5-Б | Опрацювати § 25, в зошитах записати пам’ятку: «Як поводитись під час пожежі». Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта - filiponenkon@gmail.com |
6-А, Б, В | Опрацювати § 23 - 24.Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта - filiponenkon@gmail.com. |
7-А, Б | Опрацювати §23 - 24, вправа № 16 на стор. 124 письмовоВайбер (066-611-07-03), електронна пошта - filiponenkon@gmail.com. |
8-А, Б | Опрацювати §22-23, виконати вправу № 10 на стор.114Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта -filiponenkon@gmail.com. |
9-А, Б | Опрацювати § 22-23 |
Клас | Завдання |
---|---|
5-9 | Физическая культура/ОРУ№4/дистанционное обучение/тренировка дома/общеразвивающие упражнения/зарядка Волейбол/Имитация/Дистанционное обучение/СФП/ОФП/Физическая культура/Урок/Спорт/Дистанционка/Школа Дистанционное обучение/волейбол/физическая культура/домашнее задание/ОФП/ОРУ/СФП/Комплекс упражнений |
10 - 11 |
Трудове навчання (дівчата)
Фото робіт надсилати на Вайбер вчителя
Захист України (юнаки)
Клас | Тема |
---|---|
10 | Розділ 1. Ядерна зброя. Основи цивільного захисту. Нормативна правова база цивільного захисту. Підручник 104-110 |
11 | НПЗ. Дії солдата у складі бойових груп, відділеннях. Тренувальні дії в обороні |
Клас | Завдання |
---|---|
10 | Опрацювати параграфи 36, 37, 38,39. |
11 | Повторити особливості накладання пов'язок на рани живота й грудної клітки. Особливості переміщення постраждалих з травмами. |