Завдання для учнів 5-11 класів на час карантину (на період 05.04- 09.04.)

Українська мова

Усі уроки проводяться онлайн за розкладом. Детальна інформація й пояснення під час проведення уроків.

КласЗавдання
5-А§ 49 (повторити), вправа 440 (письмово);
стор. 237-238 (розглянути), вправа 571 (І завдання письмово).
5-Бповторити параграф 48, письмово впр. 433 (ІІ)
вивчити параграф 49, письмово впр. 438, 440
6-А, ВП. 49, впр. 442, 447 (письмово), п. 50, впр. 455 (письмово)
6-БОпрацювати параграфи 47, 48, 49, 50, 51.Виконати вправи 422, 437, 447, 455, 464.
7Опрацювати параграфи 30 (звернути увагу на таблиці на с. 118, 119, 122, 123), 31, 32.Виконати вправи 342, 347, 369, 377.
8

§ 33 (вивчити правила), вправи 316,317 (письмово), індивідуальні завдання.

9П. 28, впр. 371, 377, 379 (письмово)
10-А§ 23 (розглянути), вправа 292 (письмово), тестові завдання
10-БОпрацювати параграфи 23, 24, 25, 26.Виконати вправи 292, 296(І й ІІ), 304, 313.
11-А

Опрацювати запропонований матеріал (склад, наголос). Поставити наголос у запропонованих словах

Центнер, рукопис, металургія, вільха, бюлетень, щипці, безготівковий, ветеринарія, донька, дочка, руно, ваги, соломинка, надлишок, переляк, форзац, цінник, жалюзі, гуртожиток, русло, камбала, терези, предмет, перепис, адже, флюорографія, болотистий, подруга, приятель, данина, одноразовий, причіп, корабель, косий, кроїти, обруч, кишка, ніздря, горошина, видання, чарівна, циган, ремінь, бовтати, ненависть, Покрова, отаман, черговий, феномен, кухонний, котрий, лате, витрати, кропива, дрова, разом, фольга, середина, асиметрія, мережа, нести, вести, фаховий, колесо, новий, спина, випадок, олень, маркетинг, граблі, кидати, курятина, локшина, одинадцять, чорнослив, фартух, ринковий, солодощі, вантажівка, зручний, чорнозем, листопад, тонкий, товстий, міліметр, каталог, начинка.

11-БОпрацювати параграфи 31, 32.Виконати вправи 270, 274, 286, 287.

Українська література

КласЗавдання
5-АСтор. 199-201(читати), вивчити напам’ять одну поезію (на вибір).
5-Бпрочитати с.187-194, скласти план до твору;
с.194-195 - відповідати на питання 1-3 (письмово), 4-12 (усно)
6-А, ВПовторити зміст твору с. 157-184, с. 184-85 пит. 1-3, 11 письмово, 4-10 усно
6-БПрочитати с. 157-184. Виписати в зошит цитати для характеристики образів Сергія та Митька.
7Підготуватися до контрольної роботи за творчістю Василя Симоненка, Марини Павленко, Любові Пономаренко.Прочитати с. 224-228. Виконати письмово завдання 4, 7, 8 на с. 227 та завдання 4, 7 на с. 228.
8Дочитати твір «Шпага Славка Беркути», написати фанфік на основі повісті (за бажанням).
9С. 260-267 конспект,с. 269-274, написати твір-роздум “У чому виявляється актуальність творчості Т. Шевченка в наш час”
10-АПрочитати «Лісову пісню» Лесі Українки, з’ясувати символічність образів Мавки й Дядька Лева.
10-БПрочитати с. 196-203, виписати в зошит основне. Прочитати драму-феєрію Лесі Українки "Лісова пісня" .
11-А

Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю (опрацювати запропонований матеріал). Вивчити напам’ять «Страшні слова, коли вони мовчать …»

11-БПрочитати с. 209-220, виписати в зошит основне. Вивчити напам'ять поезію Ліни Костенко "Страшні слова, коли вони мовчать".

Російська мова

КласЗавдання
5-А, 5-БПараграф 61, выучить правило на с. 149, упр. 275, 276 - письменно.
Параграф 62, выучить правило на с. 151, упр. 277, 278, 279, 280.
6-А, 6-Бстр 154-155 разобрать таблицы упр.353, &38-39 упр 356,358
6-Вп.34-35, упр.324, 330
7-А, 7-Бп.49-51 упр.255, 264
8-Ап.32-33 упр.213,217
8-Бсоставить 3 предложения с обособленными обстоятельствами, анализируя прочитанные рассказы Салтыкова-Щедрина
9-А, 9-БУпражнения 195, 198, 199, 203.
10$48 упр3 ,стр 219 рубрика,,Дома,,
11-А, 11-Б Зарубежная литература
11-А, 11-Б Русский язык и литература

Література

КласЗавдання
5-А, 5-БЗадания 4, 5, 6, 9, 10, 11, 13, 14 с. 263 письменно
6-А, 6-Бчитать А.Куприн "Чудесный доктор"
6-Впрочитать "Любовь к жизни" Джека Лондона, отвечать на вопросы после текста
7-А, 7-Бпрочитать "Последний дюйм" Джеймса Олдриджа, отвечать на вопросы после текста
8-Апрочитать сказки "Премудрый пескарь", "Медведь на воеводстве" М.Е.Салтыкова-Щедрина, отвечать на вопросы после текстов
8-Бстр 243-245 конспект, пересказывать и анализировать рассказы Салтыкова-Щедрина
9-А, 9-Бс. 216-220 - прочитать, законспектировать;
прочитать повесть "Шинель" (с. 221-233)
Задания 1-6 на стр. 233 (письменно)
10стр117-121 конспект. Стр.122_134, пересказывать близко к тексту

Англійська мова

КласЗавдання
5-А, 5-Б (Кравченко В.А.)Pupil 's Book: ex.1, p. 166; ex. 4, p.167 learn the words; ex. 5, p. 168, ex. 5, p. 171 write; ex. 2, p.169 read and translate.Work Book: ex. 4, 5, 6, p. 89; ex. 2, 3, 5, p. 90
5-А, 5-Б (Кострикіна С.В.)PB ex1,p.166,ex4,p.167 learn the words,ex.5,p.168,ex.5,p.171write ex.2,p.169 read and translate WorkBook ex.4,5,6,p.89, ex.2,3,5,p.90.
6-А, 6-В (Яковенко С.П.)Workbook Lessons 5,6 pages 80-8
6-А (Філосопова Г.О.)TB Ex.1p.143( learn); Wb L5
6-Б (Кравченко В.А.)Pupil 's Book: ex. 2, p. 146, ex. 1, p. 149 learn the words; ex.4, p.148 read and translate.Work Book: ex.1, 2, p. 80; ex. 3, 4, p. 83
6-Б (Кострикіна С.В.)PB ex.2,p.146,ex.1,p,149 learn thewords,ex.4,p.148 read and translate. WB.ex1,2 p.80ex.3,4,p.83.
6-В (Філосопова Г.О.)TB Ex1 p.143( learn); Wb L5,6
7-А (Яковенко С.П.)Workbook Lessons 3,4 pages 77-79
7-А (Філосопова Г.О.)Workbook Lessons 3,4 pages 77-79
7-Б (Кострикіна С.В.)TB. #4 read, #5 p.129 write. WB p.77-79 + watch the film, learn the rules.
7-Б (Кравченко В.А.)Pupil 's Book: ex. 2, p. 130 read and translate; ex. 3, p. 134, ex. 5, p. 136 write.Work Book: ex. 1, 3, p. 81
8-А, 8-Б (Яковенко С.П.)Workbook ex. 1-8 pages 77-80
8-А, 8-Б (Філосопова Г.О.)TB Ex.2p.183(write); Ex.4p.187(write); Ex.2p.185( read)
9-А (Кострикіна С.В.)

PB p.157 learn the rule ex.3,4 p.158 ,ex.3,p.160 read and translate WB ex.14,15,p.67, ex16,17,p.68

9-Б (Яковенко С.П.)Workbook ex. 5-11 pages 74-77
9-Б (Філосопова Г.О.)Workbook ex. 5-11 pages 74-77
9-А (Кравченко В.А.)Pupil 's Book: p. 157 learn the rule; ex. 3, 4, p. 158 write; ex.3, p.160 read and translate.Work Book: ex.14, 15, p. 67; ex. 16, 17, p. 68
10-А, 10-Б (Кострикіна С.В.)

PB ex.1,2 p.164,ex.3,p.165 read and translate,p.166 learn the rule,ex.8,9 p.167 write

10-А, 10-Б (Кравченко В.А.)Pupil 's Book: ex. 1, 2, p.164; ex. 3, p. 165 read and translate; p. 166 learn the rule; ex. 8, 9, p. 167 write
11-А (Кострикіна С.В.)Pb #5,6,7 p.182, p.190 learn useful phrases,p.194#1,p.195#2p.196,197 #3 read and answer the questions. Wb p.99 #1, #2 p.95 + test+ Murphy
11-Б (Кравченко В.А.)

Вступ до історії

Клас Тема Домашнє завдання
5-А, Б Як історики досліджують козацьку добуЧитати параграф 22, питання на ст. 157-158 усно.
Питання на с. 157 – Збереглося українське прислів’я від Богдана до Івана не було гетьмана -письмово.

Історія

Выполненные задания можно отсылать на указанный электронный адрес. По всем вопросам можно обращаться на электронный адрес aak2776154@gmail.com.

Предмет

Клас

Тема

Домашнє завдання

Всесвітня історія. Історія України

6-А,Б,В

Природні умови Італії та виникнення міста Рим.

Читати параграф 39, питання на ст.171 усно. Письмово –Що спільного та відмінного між природно- географічними умовами Італії та Греції.

https://www.youtube.com/watch?v=cvlVGeSW0c0

Всесвітня історія. Історія України

6–А,Б,В

Римська Республіка 5- сер. 3 ст. до н.е.

Читати параграф 40, питання на ст. 176 усно.

https://www.youtube.com/watch?v=OGh7vKaWJVA – інформація для допитливих

Історія України

7- А,Б

Королівство Руське у період поступового занепаду

Читати параграф 18, питання «Чи мала Галицько-Волинська держава шанс за тогочасних умов зберегти незалежність? Свою відповідь обґрунтуйте. », письмово. на с. 101

https://www.youtube.com/watch?v=qH5Dkpc1bps

Всесвітня історія

7- А,Б

Розвиток літератури та мистецтва

Читати параграф 17-18, пункти 4-9, 12 питання письмово.

Історія України

8- А,Б

Гетьманщина в часи І. Мазепи

Читати параграф 26-27 (п. 1-4), питання на с. 196, усно. Питання 14 на ст..196 –письмово.

https://www.youtube.com/watch?v=DLrRzXOh9io

Всесвітня історія

8- А,Б

Московська держава

Читати параграф 20, пит. на ст. 167 усно.

Складіть схему «Основні напрямки зовнішньої політики Московської держави» -письмово

Історія України

9- А,Б

Соціально - економічний розвиток українських земель

Читати параграф 23, пит. 10 на ст.210 –письмово

https://www.youtube.com/watch?v=4E7iDbfkKSc

Всесвітня історія

9- А,Б

Австро-Угорщина

Читати параграф 22, пункт 1, пит.16 на ст. 186 - письмово

Історія України

10-А,Б

Українські політичні партії та організації в Галичині

Читати параграф 27, пункт 3, пит. на 182 усно

Історія України

10-А,Б

Українські землі у складі Румунії та Чехословаччини

Читати параграф 28, пит. усно. Дивиться фільм «Срібна земля. Хроніка Карпатської України1919-1939». Письмово - Визначте значення проголошення Карпатської України для сучасників тих подій та нащадків.

Всесвітня історія

10-А,Б

Утворення вогнищ війни

Повторити параграф 25, пит. на ст 147 усно. Письмово – На Ваш погляд, чому Ліга Націй не виправдала сподівань багатьох країн на збереження миру?

Історія України

11-А,Б

Становище України після після п’яти років «гібридної війни»

Читати параграф 28, пункт 1, пит. Схарактеризуйте одним реченням історичних діячів відповідно до їхньої ролі в подіях останніх років –П. Порошенко, А. Яценюк, А. Парубій, В. Гройсман

Всесвітня історія

11-А,Б

Міжнародні відносини напр. ХХ -на поч. ХХІ ст.

Читати параграф 20, пит. на ст. 195 усно

Всесвітня історія

11-А,Б

Постіндустріальне суспільство. Розвиток науки і техніки.

Читати параграф 21, пит. на ст. 205 усно. Питання : «Антиглобалізм – це страх перед новим чи протест проти нового?» - письмово.

https://www.youtube.com/watch?v=YevuXc3OpF0

Математика

Клас Завдання
5-А, 5-Б Пункт 37, №1068 (4, 5), №1074, №1076, №1081, №1086, №1088, №1091, №1093
6-А, Б, ВПункт 43 №1212, №1215, №1217, №1219, №1305 (24), №1361
7-Б алгебра

П.27 опрацювати, виконати письмово №1035(1,2,3),№1037(1,2),№1039(1)

7-Б геометрія

П.8,11 повт, виконати письмово №670,№675,№684,№686.

8-А алгебрапункт 22, №755, №757, №795
8-А геометріяпункт 22 (ІІ частина), №746, №761,пункт 23, №775, №778, №781

8-Б алгебра

П. 22.опрацювати ,виконати письмово №751(1-3),№753(1,2).№755(1)

8-Б геометрія

П. 22,23 опрацювати, виконати письмово №732,№738,№773.№775,№778

9-А, Б алгебра

П.22,23 опрацювати,виконати письмово №22.8,№22.10,№22.12,№23.5,№23.13,№23.16.

9-А,Б геометрія

П.19 опрацювати, виконати письмово №19.2,№19.9,№19.27,сб. стор.35 №288.

11-А алгебра і початки аналізу

П.1-3 повт., виконати письмово №24.26,№24.27,№24.29.№24.30,№24.31,№24.32.

11-А геометрія

П16-18 повт. ,виконати письмово №25.25,№25.26,№25.27,№25.28,№25.30..

Правознавство

КласТема
9 Виконати практичне заняття 6, стор.139-140

Громадянська освіта

Клас Завдання
10розділ 7, тема 01.Вплив глобалізації на людину www.citizen.in.ua

Фізика

КласЗавдання
7повторити параграфи підручника 22,29 Розв язатистор.192-193
8опрацювати параграфи підручника 33,34. Виписати визначення , формули. Вправа 33(2,4), Впр. 34(3,5),
9опрацювати параграфи підручника 36,37 Розв язати вправу 37 (2,3,5)
10опрацювати параграфи підручника 36,37. Зробити конспект. Розв язати вправу36(2,3,4) , Впр. 37(2)
11 повторити параграфи 34,35, виписати визначення. формули. Виконати стор.209 ;опрацювати параграфи 36,37
11 астрономіяопрацювати та зробити конспект теми6(пункти 1,2).

Хімія, природознавство

на 05.04.2021

§30. Индив.задачи (Google Class)

§30. Реферат

§30. Реферат

на 06.04.2021

§15-§21 ( подг. К с/р) §22 повт.

§23. Индив.задачи (Google Class)

§31-§32 р.т. стр 49-51

на 07.04.2021

10а

10б

§26-§27

11а

индив. задания (Google Class)

11б

§31 №375 ( один на выбор)

§32 консп.

на 08.04.2021

§32повт. Р.т. стр 53-54

§31-§32 р.т. стр 49-51

§23 повт. индив.задачи (Google Class)

§31 №375 ( один на выбор)

на 09.04.2021

11а

индив. задания (Google Class)

11б

§32повт. Р.т. стр 53-54

Біологія

Клас Завдання

6-А, Б, В

Опрацювати § 42, заповнити таблицю на стор. 189;

§ 43, заповнити таблицю на стор. 193

Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта (filiponenkon@gmail.com).

7-А §40, 41 №18,19 ст. 19-20
7-Б§36
8-А,Б§41 №33 ст. 39-40
9-А,Б

Повторити тему «Закономірності успадкування ознак», перегляньте відео за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=q822xfabn-8

https://www.youtube.com/watch?v=Lb1sQyswBGw

https://www.youtube.com/watch?v=j9y5rxAYfE0

Опрацювати § 38-40, запитання після параграфів усно.

10 - А. Б§40,41 №20 ст.26 №22 ст. 29
11 -А, Б§43-44 №63 ст. 53 №64 ст. 54 №65 ст. 55

Географія

Клас Завдання
6 класПовт. параграфи 41-46. Розглянути параграфи 47,48.
7 класПовт. параграфи 40-46. Розглянути параграфи 47-48. Карта Євразії: Водні ресурси.
8 класПовт. параграфи 43-44. Розглянути параграфи 45-46.
9 класПовт. параграфи § 34. Харчові продукти - § 35. Виробництво продуктів у світіРозглянути Розділ IV. Третинний сектор господарства§ 36. Роль транспорту - § 38. Транспорт світу.
10 класПовт. параграфи § 30-36. Розглянути - § 37.
11 класПовт. §19-21. Розглянути - §22-23.


Інформатика (Кучков С.А.) sergkuchkov@gmail.com
Клас Завдання
5 Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч.

Виконання проектів у середовищі Scratch
6Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

Виконання проектів у середовищі Scratch
7Проекти із циклами з передумовою та використанням величин

Виконання проектів у середовищі Scratch
8Інструктаж з БЖД. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список.

Виконання проектів у програмному середовищі Lazarus

Практична робота
9Виконання проектів у програмному середовищі Lazarus

Практична робота
10Позиціювання елементів вебсторінки за допомогою стилів.
11 Л/р №2 "Технології пошуку інформації в Інтернеті"

Інформатика (Прокопенко Н.А.)

Клас Завдання
5-11https://classroom.google.com/

Образотворче мистецтво

Клас Завдання
5Берегиня з глибини столiть. Диво-писанки. Практичне завдання. Виконайте ескiз писанки.
6 Бiблейська картина композицiя "Великдень" . Практичне завдання: Виконайте ескiз писанки.
7

Дизайн одягу. Традицiйний одяг украiнцiв. Практичне завдання: Виконайте ескiз украiнського народного костюма.

8

Реалістичний стиль в образотворчому мистецтвi.ст 164-175 Практичне завдання: намалювати реалістичну композицію в побутовому жанрі на тему українських побутових обрядiв.

9

Фотомистецтво та реклама ст.168-179. Практичне завдання ст.213 Створити рекламу украiнських товарiв у стилi мiнiмалiзму.

10

Технологiя виготовлення виробу. Критерii оцiнювання предмета iнтер'еру. Практичне завдання: виконати ескiз настiнного панно.

Музичне мистецтво

Клас Завдання
5-А, 5-Б

1. Підручник https://uchebniki-online.net/121-muzykalnoe-iskusstvo-5-klass-masol-aristova.html

с.118-121, записати що таке лібрето, записати таблицю з чого складаеться опера зі с.119.

Фото запису надіслати на пошту до 12.04.21 arovairina544@gmail.com

2.Прослухати Арія цариці Ночі з опери В.А. Моцарта «Чарівні флейта» https://www.youtube.com/watch?v=YuBeBjqKSGQ

Дует Папагено і Палагені з опери «Чарівна флейта»

https://www.youtube.com/watch?v=87UE2GC5db0

6 класи

1.Підручник https://uchebniki-online.net/189-muzyka-6-kals-masol-aristova.html, с. 116-121 записати до зошита, що таке симфонія.

Коротко законспектувати про Ф.Й. Гайдна

Фото запису надіслати на пошту до 12.04.21 arovairina544@gmail.com

2.Прослухати Ф. Й. Гайдн «Симфонія № 45 Прощальна»

https://www.youtube.com/watch?v=kT4OvMxelvI

7-А, 7-Б

1.Підручник https://uchebniki-online.net/746-muzykalnoe-iskusstvo-7-klass-masol.html с. 89-95

Записати до зошита про рок-оперу.

Фото конспекту надіслати на пошту до 12.04.21

arovairina544@gmail.com

2.Прослухати фрагмент з рок-опери «Біла ворона» муз. Г.Татарченка вірші Ю. Рибчинського: пісні «Свобода» з І дії

https://www.youtube.com/watch?v=MAYjDXiGbdU

Основи здоров'я

КласЗавдання
5-А, 5-БОпрацювати § 25, в зошитах записати пам’ятку: «Як поводитись під час пожежі».

Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта - filiponenkon@gmail.com
6-А, Б, ВОпрацювати § 23 - 24.Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта - filiponenkon@gmail.com.
7-А, БОпрацювати §23 - 24, вправа № 16 на стор. 124 письмовоВайбер (066-611-07-03), електронна пошта - filiponenkon@gmail.com.
8-А, БОпрацювати §22-23, виконати вправу № 10 на стор.114Вайбер (066-611-07-03), електронна пошта -filiponenkon@gmail.com.
9-А, БОпрацювати § 22-23
Фізкультура
Клас Завдання
5-9Физическая культура/ОРУ№4/дистанционное обучение/тренировка дома/общеразвивающие упражнения/зарядкаФизическая культура/ОРУ№4/дистанционное обучение/тренировка дома/общеразвивающие упражнения/зарядка

Волейбол/Имитация/Дистанционное обучение/СФП/ОФП/Физическая культура/Урок/Спорт/Дистанционка/ШколаВолейбол/Имитация/Дистанционное обучение/СФП/ОФП/Физическая культура/Урок/Спорт/Дистанционка/Школа

Дистанционное обучение/волейбол/физическая культура/домашнее задание/ОФП/ОРУ/СФП/Комплекс упражненийДистанционное обучение/волейбол/физическая культура/домашнее задание/ОФП/ОРУ/СФП/Комплекс упражнений
10 - 11

Трудове навчання (дівчата)

Фото робіт надсилати на Вайбер вчителя

Клас Завдання
5-А, 5-Б "Прикраса з ниток", приклад:
/Files/images/karantin/5.jpg
6-А"Торбинка для дрібничок", приклад:
/Files/images/karantin/6.jpg
6-Б та 6-В "Виготовлення листівки"

Приклади

/Files/images/12/0-02-05-3b3c84bb022b98e4b5c42830f922de110bc769bb95d55474d9669e148156cbc9_b9c83473.jpg/Files/images/12/0-02-05-05898325c6dbe4cd7aba39153c620a09efe05afdbe6b91b26222cb0ff6026579_b9c864a2.jpg/Files/images/12/0-02-05-d0d39ba15b89cc9adf85309d390076b5ede6623da73fc1994fa11f1e1eeecf01_8a865be4.jpg

7-А, 7-Б"Декоративна подушка", приклад:
/Files/images/karantin/7.jpg
8-А, 8-Б"Вироби з бісеру", приклад:
/Files/images/karantin/8.jpg
9-А, 9-Б"Декоративні вироби з бісеру", приклад:
/Files/images/karantin/9.jpg /Files/images/karantin/9-б.jpg

Захист України (юнаки)

Клас Тема
10 Розділ 1. Ядерна зброя. Основи цивільного захисту. Нормативна правова база цивільного захисту. Підручник 104-110
11 НПЗ. Дії солдата у складі бойових груп, відділеннях. Тренувальні дії в обороні
Захист України (дівчата)
КласЗавдання
10Опрацювати параграфи 36, 37, 38,39.
11Повторити особливості накладання пов'язок на рани живота й грудної клітки. Особливості переміщення постраждалих з травмами.
Кiлькiсть переглядiв: 2118